Gå til innhold

Jeg som hadde problemer med lukt i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk!!!! Dere som foreslo vivag! Etter første inntak av pille nr1 så merket jeg endring!! Fulgte bruksanvisning og tok morgen og kveld ( har dog ikke gjort det idag så stoppet etter to dager), men lukten forsvant !!! Den ble borte ! Nå lukter det....søtt(?) og det er så herlig å ikke bekymre seg ! Burde kanskje fortsette kuren ut?

Anonymous poster hash: 9f045...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før du jubler, for meg kom problemet tilbake etter bare noen dager etter endt kur. 

Anonymous poster hash: 5c763...eeb
Skrevet

Neeeei? Hehe pokker det måtte jo være en bakdel... Hmmm skal ike fullføre kuren , men spare på de siste pillene, kommer det tilbake og dette ikke virker så blir det antibiotika . Har ikke prøvd å ha sex enda, sånn Mtp om det svir litt. Vil vente. Jeg som var så glad for at de virket! Var nesten som et mirakel.... Men jeg er ikke født med et eneste gullhår i ræva så...! Takk for advarselen :) jeg sitter klar !

Skrevet

Fullfør kuren! Av erfaring kan jeg bare si at det er lurt.

Skrevet

Ok da kjører jeg på igjen med en eneste gang !!!!

Skrevet

Jupp. Fullfør, om lukten kommer tilbake må du gå til legen;) da får du en gel på resept som du bruker i 5 dager, volah.. problemet er borte;)

Anonymous poster hash: 0303b...045

Skrevet

I tillegg, ikke fordi jeg undervurderer deg, men, vær obs på hvordan du tørker deg bak. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...