Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Uff. Sikkert mange som meg her inne! Har sluttet på prevensjon og er så utålmodig... Lengter meg nesten syk etter å bli gravid! Hvor enn jeg går drømmer jeg om barn og ser for meg hvordan fremtiden vil bli... Stikker i hjertet som om det var kjærlighetssorg! Ønsket barn lenge, samboer ble endelig klar ❤ Noen andre som har det slik? Har til og med kjøpt bøker om graviditet og fødsel alt... Anonymous poster hash: 81c4c...46e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 På en måte har jeg det sånn, hvertfall etter at jeg først ble gravid for å så miste i MA! Men jeg vet at å stresse med det hjelper lite, så jeg prøver å ta det med ro og kjøre på med hyrdestund i EL uka har prøvd i 9 mnd nå, ble som sagt gravid (tok 3 mnd) og nå er vi i gang med prøvingen igjen! Jeg er ikke der at jeg leser meg opp på graviditet og fødsel enda, det får vi ta når vi vet at spiren sitter Lykke til! Anonymous poster hash: b5ad0...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå