Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 mot dyr (hund, katt o.l.) i voksen alder? Anonymous poster hash: feaac...617
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Moren min ble plutselig allergisk mot katter, var nok en dårlig unnskyldning for å avlive de vi hadde. Så at det plutselig kan skje trur jeg ikke, men over tid... Anonymous poster hash: 100c6...c28
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Ja, det kan man. Jeg startet med hesteallergi som 14 åring, så ble det hund og katt da jeg var i starten av 20 årene. Matallergi kom ikke før jeg var i slutten av 20 årene. Har i løpet av årene blitt bare mer og mer allergisk. Min mor ble allergisk da hun var i 50 årene. Anonymous poster hash: 7d244...283
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Jeg ble plutselig allergisk mot katt, så det går ann ja. Jeg er oppvokst med katter og elsker de dyra, men plutselig en dag begynte jeg å reagere. Nå er det så ille at jeg ikke kan være i hus hvor de har innekatt. Anonymous poster hash: cee00...9ad
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Vi hadde hund i alle år fram til min mor brått ble allergisk mot den da hun var over 50. Ble en ulykkelig affære med mor som ikke ville innse at hunden måtte bort. Tilslutt ble allergien så kraftig at hun nå knapt kan ha besøk av folk som selv eier hund. Anonymous poster hash: 66c50...fc6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Det går ann. Mine foreldre har begge blitt allergiske i voksen alder, og jeg frykter at jeg blir det selv. Jobber nå i samme bygg som en blomsterbutikk. Når de får noen nye blomster innimellom klør jeg så utrolig i øyne, noen ganger nyserr jeg veldig mye også. Så når jeg ser øyne til en jeg jobbere med er helt hovene og hun nyser i ett sett er det bare å høre om blomstebutikken har fått noe nytt, noe de har gjort. Noen dager slik og så begynner det å gå seg til. Anonymous poster hash: dc79a...a1d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Ble allergisk mot katt, hund tidlig i tenårene. Etterhvert også hest. Anonymous poster hash: 76214...1c5
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Jepps, pollen fikk jeg som 18 åring, og ifm det så reagerer jeg på epler,nøtter,gulrøtter,plommen...ja you name it,en del der altså Anonymous poster hash: 3efe5...bf7
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Min venninne ble allergisk mot fugl. Ble VELDIG syk med noen komplikasjoner med luftveiene. Legene sa dette var uvanlig men kunne skje, spesielt med fugler. Er noe med de. Uansett etter en tid ble hun også veldig allergisk mot nesten alt av dyr. Anonymous poster hash: 850f7...fae
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Takk for svar dere. Mamma har blitt allergisk som voksen, og jeg har slitt med å tro på henne da hun alltid snakker om det ene eller andre som feiler henne. Men da kan det jo faktisk stemme. HI Anonymous poster hash: feaac...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå