Gå til innhold

Danske Bank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som bruker eller har brukt den banken? Ser de har så lav fastrente nå, så lurer på å bytte.. Men er litt skeptisk til at de er danskeid..

Anonymous poster hash: 344b1...3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det. Fornøyd. De opererer i Norge etter norske regler, er jo gamle fokus bank.

Anonymous poster hash: 4d1c5...ec5

Skrevet

Jeg har det. Fornøyd. De opererer i Norge etter norske regler, er jo gamle fokus bank.

Anonymous poster hash: 4d1c5...ec5

Hvorfor sier du dette når du ikke vet hva du snakker om? De opererer ikke etter norske regler og det skal man være veldig klar over. Noe stort problem er det imidlertid sjelden, men man bør vite forskjellene!

Anonymous poster hash: a812e...cf8

Skrevet

Vi har Danske Bank, super fornøyd :-)

Anonymous poster hash: 201ee...453

Skrevet

Her renner det inn med svindelbrev fra "Danske Bank". Hadde aldri hørt om banken før jeg fikk mail om at de skulle sperre kontoen min om jeg ikke betalte xxx kroner til kontonr. xxxxx...

Anonymous poster hash: 6b456...7a4

Skrevet

Hadde de tidligere (da de het Fokus Bank, før de ble kjøpt opp). Men etter oppkjøpet har rentebetingelsene blitt så utrolig dårlige at vi kuttet dem.

Nå har vi Skandiabanken og er veldig fornøyd med det. Tester viser at de har lavest lånerente over tid. De andre bankene har ofte lokketilbud, men sjelden noe som varer...

Anonymous poster hash: f3dfb...bd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...