Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Eller andre steder for den saks skyld. Dersom det er så viktig for ditt profesjonelle image at den type bilder ikke sirkulerer i offentligheten så ikke ta dem da. Det er ikke så vanskelig. Jeg har ingen..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Hahahaha, bare tanken på det får meg til å fnise Nakenbilder av meg finnes ikke. Punktum.
ms.Pond Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Nei vet du, sånne bilder får holde seg på netthinna til de som er tillatt å se meg naken live. Ingen bilder, verken malt, polaroid eller digitalt. Er det et tema nå, noe jeg har gått glipp av? Eller bare generelt folk som tenker at nettet holder på alle hemmeligheter...?
ms.Pond Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Nei vet du, sånne bilder får holde seg på netthinna til de som er tillatt å se meg naken live. Ingen bilder, verken malt, polaroid eller digitalt. Er det et tema nå, noe jeg har gått glipp av? Eller bare generelt folk som tenker at nettet holder på alle hemmeligheter...? Det skulle vært slengt på en "n" inni der: DEN som er tillatt å se meg naken...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2014 Nei vet du, sånne bilder får holde seg på netthinna til de som er tillatt å se meg naken live. Ingen bilder, verken malt, polaroid eller digitalt. Er det et tema nå, noe jeg har gått glipp av? Eller bare generelt folk som tenker at nettet holder på alle hemmeligheter...? Har du ikke fått med deg at Jennifer Lawrence er ute i det fri uten en tråd? Noen hacket icluden hennes.. til stor glede for ungen menn verden over. Jobber med tenåringsgutter, så dette er noe jeg har kontroll på..
bIomstre Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Jo da, i babyalbummet i bokhylla til mor og far kan du nok finne et par... Ble tidlig ferdig med det der
frk Nilsen Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Gud nei, det skal hackerne få slippe å få på netthinna Hadde en kjæreste en gang på 90-talet som ville ta nakenbilder av han så han kunne ha dem med på militærøvelse.... Vel jeg sluttet vel å le i det øvelsen var over.
Iiiiik Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Nei. Ikke på iCloud. Ikke noe annet sted heller. Nå lever jo ikke jeg av at andre synes jeg er verdt å se på heller. Jeg lever av det som er på innsiden av hodet. Det utgjør kanskje forskjellen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Jeg har ingen nakenbilder av meg så vidt jeg vet!
ms.Pond Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 Nei vet du, sånne bilder får holde seg på netthinna til de som er tillatt å se meg naken live. Ingen bilder, verken malt, polaroid eller digitalt. Er det et tema nå, noe jeg har gått glipp av? Eller bare generelt folk som tenker at nettet holder på alle hemmeligheter...? Har du ikke fått med deg at Jennifer Lawrence er ute i det fri uten en tråd? Noen hacket icluden hennes.. til stor glede for ungen menn verden over. Jobber med tenåringsgutter, så dette er noe jeg har kontroll på.. Oh shit, det har jeg missa helt. Må google JL + bilder med en gang!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 Ett nakenbilde, men ikke i iClouden. På ett saueskinn med rumpa bar. Nevnte jeg at det ble tatt i '72-73? Ikke klær, ikke tenner og neppe noe språk heller. Ganske "nakent" ja
lavendelblomst Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 (endret) Jeg har et nakenbilde av meg selv. Tror ikke det er så interessant for omverdnen, jeg var gravid og posituren til en teletubbie. Endret 5. september 2014 av lavendelblomst
amandine Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Nei, det finnes ikke. Ikke tatt senere enn 1972, iallefall. Og det er sånne ting jeg lurer på. Hvorfor, hvis man VIRKELIG ikke vil at slikt skal finne veien til fremmede hender, hvorfor tar man dem? Og legger dem ut? Det er i overkant naivt, synes jeg. Eller er det jeg som er i overkant paranoid, kanskje...
Gjest Helle_Høygir Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 Hvis det teller med et hint av et kne, en halvt avvrengt sykehuskjortel og en passelig nyfødt kladd med sine kroppsvæsker på brystet så ja da eksisterer det slike bilder av meg Men de bildene regner jeg ikke er helt i den kategorien som hållywooood damene jobber i og i tillegg så bruker jeg ikke verken cloud eller noe slik, så føler meg trygg egentlig.
bIomstre Skrevet 9. september 2014 #16 Skrevet 9. september 2014 (endret) Psst, jeg har nakenbilde på insta! http://instagram.com/p/svS3eHB7yh/ Endret 9. september 2014 av bIomstre
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. september 2014 #17 Skrevet 9. september 2014 Det der blomstre - det så skikkelig au ut? Slått deg?
bIomstre Skrevet 9. september 2014 #18 Skrevet 9. september 2014 Det der blomstre - det så skikkelig au ut? Slått deg? Ække vondt mer nå, men greide det kunststykket å hekte fast neglen i en sofa jeg skulle flytte på og fikk trekt den ut. Akkurat da var det ikke så godt, ikke venn med den sofa'n ennå...
Gjest Helle_Høygir Skrevet 9. september 2014 #19 Skrevet 9. september 2014 Jeg hadde krevd skilsmisse fra den sofaen og muligens lagt på bidrag der altså. Stakkars deg og tåa di (mulig jeg må inn og kikke litt mer på instaen din hehehe:)
ms.Pond Skrevet 10. september 2014 #21 Skrevet 10. september 2014 Au au au, blomstre! Åh fytti, nå fikk jeg vondt i hele kroppen. Men må si, du har pene tær Feminine! Litt misunnelig på det kjenner jeg, mine er hårete krinkelknokler med hestehøver på enden. Litt sånn hobbitføtter.
amandine Skrevet 10. september 2014 #22 Skrevet 10. september 2014 Psst, jeg har nakenbilde på insta! http://instagram.com/p/svS3eHB7yh/ Ref tidligere diskusjoner, den tåen rettferdiggjør sandaler!
bIomstre Skrevet 10. september 2014 #23 Skrevet 10. september 2014 Eller ikke Åh, har du sendt meg en forespørsel som jeg har avvist? Kjenner deg ikke igjen hvis du ikke heter helle høygir vettu... (Så da må du si i fra på pm for godkjenning ) Jeg har en eksklusiv gjeng på hele 7 følgere
bIomstre Skrevet 10. september 2014 #24 Skrevet 10. september 2014 Au au au, blomstre! Åh fytti, nå fikk jeg vondt i hele kroppen. Men må si, du har pene tær Feminine! Litt misunnelig på det kjenner jeg, mine er hårete krinkelknokler med hestehøver på enden. Litt sånn hobbitføtter. Jiippii, pene tær. Jeg skriver det opp på pluss lista!
frk Nilsen Skrevet 10. september 2014 #25 Skrevet 10. september 2014 Psst, jeg har nakenbilde på insta! http://instagram.com/p/svS3eHB7yh/ Håper du ikke tar det ille opp at jeg IKKE trykket liker på det bildet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå