Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Noen som vet hva som skjer viss en "vanlig" pasient forteller f.eks psykologen at h*n ønsker sterkt å ta sitt eget liv/fantaserer om det? Men samtiidig pressiserer at h*n ikke skal gjøre det, men ønsket er svært stort? Anonymous poster hash: d9874...1c6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Psykologen vil kartlegge reell selvmordsfare. Pasienten kan få hyppigere oppfølging, tilbud om følge til legevakten alt etter som hvor stor faren er. En psykolog og annet helsepersonell skal alltid ta selvmordstanker på alvor Anonymous poster hash: 3a817...366
Leirha Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Han vil kartlegge og vurdere faren ut ifra det en forteller og hvordan en forteller.Jeg har selv sittet og fortalt psykolog om selvmordstanker og ønske om å dø.I den perioden jeg var der i livet mitt, gikk jeg til psykologen 3 ganger i uken og kom jeg ikke til avtalt tid, ringte han meg for å høre hvorfor jeg ikke kom.Utennom denne perioden så fikk jeg en giro i posten hvis jeg ikke dukket opp, ingen telefon.Detter er mange år siden, og jeg er så langt ifra der jeg var den gang.Men jeg takker psykologen for virkelig god hjelp.En fantastisk mann, som så meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå