Gå til innhold

Tidlig ultralyd i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil anbefale steder for privat tidlig ultralyd i Trondheim? :) Gravid for første gang, og vet ikke hva jeg kan forvente, men vil gå til noen som er grundige og gir god informasjon.

Anonymous poster hash: 444ae...75b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er jo grundige og gir god informasjon på sykehuset ved oul også. Ikke minst gratis. Eller har du vært på oul?

Anonymous poster hash: ce6ac...1ff

Skrevet

Noen som vil anbefale steder for privat tidlig ultralyd i Trondheim? :) Gravid for første gang, og vet ikke hva jeg kan forvente, men vil gå til noen som er grundige og gir god informasjon.

Har ikke prøvd dem selv, men titt på  www.ultraportalen.no.

Anonymous poster hash: b0a61...a44

Skrevet

De er jo grundige og gir god informasjon på sykehuset ved oul også. Ikke minst gratis. Eller har du vært på oul?

Ja, det tror og håper jeg:) Men ordinær er vel ikke før i uke 18-19? Jeg er bare noen få uker på vei, og vil gjerne få se at alt ser fint ut rundt uke 12, før vi forteller det til folk rundt oss. :) Dessuten føler jeg det blir enda mer virkelig når man kan få se det lille nurket, for både mor og far, og klarer heller ikke å vente lenger enn jeg må.. ;)

Skrevet

Har ikke prøvd dem selv, men titt på  www.ultraportalen.no.

Anonymous poster hash: b0a61...a44

Takk:) Har sett litt på de, samt Medicus og Aleris.

Skrevet

Jeg var på Aleris rett før uke 12 da vi ventet nr.2.

Syns han var grundig og vi fikk sjekket alt vi trengte.

Skrevet

De er jo grundige og gir god informasjon på sykehuset ved oul også. Ikke minst gratis. Eller har du vært på oul?Anonymous poster hash: ce6ac...1ff

Ja, det tror og håper jeg:) Men ordinær er vel ikke før i uke 18-19? Jeg er bare noen få uker på vei, og vil gjerne få se at alt ser fint ut rundt uke 12, før vi forteller det til folk rundt oss. :) Dessuten føler jeg det blir enda mer virkelig når man kan få se det lille nurket, for både mor og far, og klarer heller ikke å vente lenger enn jeg må.. ;)Anonymous poster hash: 444ae...75b
vi var på ultraportalen. Men det var kun for å få 3d bilder. Koselig sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...