Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Søndag for snart 4 uker siden var siste dagen i menstruasjon, sluttet på pillen en uke før. Etter rundt 13 dager kom slimet og d jeg trodde var eggløsningen. Når mensen skulle komme kom der bare utflod og så vidt litt brunt og rødt på papiret. Og smertene i magen var intense i to døgn. Nettopp gitt seg. Kan jeg være gravid selv om testen for en uke siden viste negativ ? Anonymous poster hash: 48805...083
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Man får bortfallsblødninger etter pilleslutt, kan godt være var det du hadde av brunt og rødt! Ville ikke hatt de aller største forhåpningene, man har ofte litt rot i syklus etter pilleslutt, derav de smertene du beskriver. Men det er ingen som ikke sier at du kan teste, så for å tilfredsstille nysgjerrigheten så ville jeg testet lykke til med prøvingen, det er en spennende tid Anonymous poster hash: d13bf...f95
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Det brune og rød viste så vidt på papiret. Så kom bare den ene gangen jeg tørket meg. Nå er jeg i tillegg blitt helt forstoppet Anonymous poster hash: 48805...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå