Gå til innhold

Min mobil er begynt og "sluge" datatrafik. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har chess sjakkmatt med 1000 mgb i måneden.

Pleier og være mere end nok, men de 2 sidste måneder, har Tlf. "Slugt" alt datatrafikk.

I dag er det tomt på 1000 Mgb som blev fulgt på 1. Sep.

Kan der er specielle apper der gør det eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mange apps oppdaterer seg hele tiden. Du må skru av muligheten for å oppdatere seg annet enn på trådløst nett. Hva slags mobil har du? Så skal jeg prøve å guide deg :)

Skrevet

Ja, mange apps oppdaterer seg hele tiden. Du må skru av muligheten for å oppdatere seg annet enn på trådløst nett. Hva slags mobil har du? Så skal jeg prøve å guide deg :)

Tak :)

iPhone 4 s

Skrevet

Har du facebook app? Begynner videoene av seg selv? Det bruker masse data iallfall

Skrevet

Har du facebook app? Begynner videoene av seg selv? Det bruker masse data iallfall

Ja det har jeg. Hvad gør jeg med det?

Skrevet

Tror du kan skru det av, men aner ikke hvordan. Bare leste det en plass for ikke lenge siden.

Skrevet

Tror du kan skru det av, men aner ikke hvordan. Bare leste det en plass for ikke lenge siden.

Tak igjen :)

Skrevet

Gå på innstillinger, inn på Facebook, trykk enten av eller kun wifi, slå av dataroaming

Skrevet

Gå på innstillinger, inn på Facebook, trykk enten av eller kun wifi, slå av dataroaming

Tak! Da var det gjort :)

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke iPhone.. Det er nok mer enn Facebook som du må skru av, men jeg gjetter det store sluket er borte nå :)

Skrevet

Tak. :)

Flere der har ideer?

Skrevet

YouTube bruker enormt mye!

Anonymous poster hash: f02b6...31b

Skrevet

YouTube bruker enormt mye!Anonymous poster hash: f02b6...31b

Som APP eller kun hvis jeg ser på det?

Skrevet

Bruk wifi når du har muligheten, som hjemme og på jobben. Ikke se på videoer når du er på mobilnett, og ikke skroll gjennom bilder i instagram.

Anonymous poster hash: 91026...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...