sologsommer Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Har chess sjakkmatt med 1000 mgb i måneden. Pleier og være mere end nok, men de 2 sidste måneder, har Tlf. "Slugt" alt datatrafikk. I dag er det tomt på 1000 Mgb som blev fulgt på 1. Sep. Kan der er specielle apper der gør det eller?
MarshOfDecay Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Ja, mange apps oppdaterer seg hele tiden. Du må skru av muligheten for å oppdatere seg annet enn på trådløst nett. Hva slags mobil har du? Så skal jeg prøve å guide deg
sologsommer Skrevet 5. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2014 Ja, mange apps oppdaterer seg hele tiden. Du må skru av muligheten for å oppdatere seg annet enn på trådløst nett. Hva slags mobil har du? Så skal jeg prøve å guide deg Tak iPhone 4 s
hol(L)y COW Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Har du facebook app? Begynner videoene av seg selv? Det bruker masse data iallfall
sologsommer Skrevet 5. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2014 Har du facebook app? Begynner videoene av seg selv? Det bruker masse data iallfall Ja det har jeg. Hvad gør jeg med det?
hol(L)y COW Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Har du facebook app? Begynner videoene av seg selv? Det bruker masse data iallfall Ja det har jeg. Hvad gør jeg med det? Tror du kan skru det av, men aner ikke hvordan. Bare leste det en plass for ikke lenge siden.
sologsommer Skrevet 5. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2014 Har du facebook app? Begynner videoene av seg selv? Det bruker masse data iallfall Ja det har jeg. Hvad gør jeg med det? Tror du kan skru det av, men aner ikke hvordan. Bare leste det en plass for ikke lenge siden. Tak igjen
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Gå på innstillinger, inn på Facebook, trykk enten av eller kun wifi, slå av dataroaming
sologsommer Skrevet 6. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2014 Gå på innstillinger, inn på Facebook, trykk enten av eller kun wifi, slå av dataroaming Tak! Da var det gjort
MarshOfDecay Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Jeg kan dessverre ikke iPhone.. Det er nok mer enn Facebook som du må skru av, men jeg gjetter det store sluket er borte nå
sologsommer Skrevet 6. september 2014 Forfatter #11 Skrevet 6. september 2014 Tak. Flere der har ideer?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 YouTube bruker enormt mye! Anonymous poster hash: f02b6...31b
sologsommer Skrevet 6. september 2014 Forfatter #13 Skrevet 6. september 2014 YouTube bruker enormt mye!Anonymous poster hash: f02b6...31b Som APP eller kun hvis jeg ser på det?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #14 Skrevet 6. september 2014 Bruk wifi når du har muligheten, som hjemme og på jobben. Ikke se på videoer når du er på mobilnett, og ikke skroll gjennom bilder i instagram. Anonymous poster hash: 91026...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå