Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Kjæresten min og jeg skal en weekend til Paris om et par uker. Hva er verdt å få med seg? Er det noe spesielt og shoppe der? Hvordan er prisene i forhold til her? Og hva synst dere om byen generelt? Takker for alle svar😊 Anonymous poster hash: 35c52...fbd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Var der for noen år siden, veldig fin by! Eiffeltårnet er jo en selvfølge :-p Syns ikke det var noe særlig til shopping egentlig..ikke billig heller :-o Dere MÅ få med dere sånt middagscruice de har langs elva, det er det mest romantiske jeg/vi har vært med på! Og betal litt ekstra for vindusplass ;-) Vi fikk servert kjempegod 5 retters mat og drikke, kunne reist tilbake kun for å være med på det! Anonymous poster hash: e96a3...bd8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Tusen takk for svar 😊. Vi skal definitivt sjekke ut det middagscriuiset 😀 Anonymous poster hash: 35c52...fbd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Tusen takk for svar 😊. Vi skal definitivt sjekke ut det middagscriuiset 😀 Anonymous poster hash: 35c52...fbd Ingen problem! Det er flere forskjellige cruise, ikke ta de billigste 😜 Åsså må dere spise omelett til frokost, de smaker himmelsk nesten over alt. Jeg likte ikke engang omelett før jeg dro til paris 😂 God tur! Anonymous poster hash: e96a3...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå