Gå til innhold

Er "stolt" eier av en ny lommebok


Anbefalte innlegg

Skrevet

I ekte skinn! Har vel brukt samme slitte lommeboken i 15 år, så da jeg fikk en veske jeg ikke trengte så byttet jeg den i lommebok, og jeg trodde vesken hvertfall kostet mer enn en lommebok. Men neida, 750 kr kostet det for en bitteliten lommisbok, så jeg måtte betale et mellomlegg på 250 kr!!!!

Aldri om jeg hadde betalt fullt beløp for en lommebok altså! "Stolt eier", som forventer at lommeboken fylles opp :P

 

Anonymous poster hash: 78d7b...bd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...