Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hei! Jeg er nå 5+3 dager gravid, og har de to siste dagene hatt litt småblødninger. Begynte med brun utflod, og gikk over til litt blod (Langt i fra så mye som en menstruasjon, men nok til at jeg trenger truseinnlegg). I dag begynte jeg også å kjenne litt forandringer i magen, kjennes ut som veldig milde mensensmerter, som kommer og går litt. Ringte legen, og hun sa hun ikke kan si noe så tidlig og at jeg sikkert bekymrer meg for ingenting, men klarer likevel ikke å roe meg ned. Noen som har erfaring fra dette og kan si hvordan det gikk? Bekymret førstegangsgravid Anonymous poster hash: 80cf5...cff
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Opplevd det samme. Etter fem dager fikk jeg en kjempe blødning. Anonymous poster hash: 8d4f3...cda
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Blødninger i seg selv er ikke nødvendigvis farlige. Men de vondtene du har er ikke udelt positivt. Du er veldig kort at dersom det er SA vil det bare bli en kraftig mens. Hadde det på samme måte dessverre. Men er ikke over hør det er over Lykke til! Anonymous poster hash: 7ae31...c64
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Blødninger i seg selv er ikke nødvendigvis farlige. Men de vondtene du har er ikke udelt positivt. Du er veldig kort at dersom det er SA vil det bare bli en kraftig mens. Hadde det på samme måte dessverre. Men er ikke over hør det er over Lykke til! Anonymous poster hash: 7ae31...c64 Er ikke over før det er over, skulle det stå Anonymous poster hash: 7ae31...c64
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Opplevde det samme, har i dag en frisk og fin jente Anonymous poster hash: 4d94e...c5c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Jeg hadde exu sist jeg var gravid. Da begynte jeg først å blø, men bare en liten stund. 3 dager etterpå fikk jeg vondt. Ble lagt inn på sykehuset og operert 2 dager etter der igjen. Jeg ville bedt om blodprøve hos fastlegen, da ser de om alt er i orden Anonymous poster hash: d8c63...978
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Akkurat slik hadde jeg det og... Begynte med brunlig utflod (veldig dårlig tegn) for så å går over til blod. Først litt. Så ble det som en mens. Et par små klumper. Blødde en uke ca. Var 5+3 da det startet jeg og. Det ble en SA, med andre ord. Anonymous poster hash: 44260...429
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå