Gå til innhold

Er du kresen på menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av MC tråden.

Selv er jeg svært kresen, og vet hva jeg vil ha og hvilke personlighetstrekk jeg overhodet ikke går overens med.

Har dog alltid vært kresen, i tillegg til at mannen må være raus, empatisk, klok, stabil, ordnet økonomi, snill, gode holdninger, så skal jo kjemien og forelskelsen, samt kjærligheten være der!

Har virkelig truffet min sjelevenn og selv etter alle disse årene så tenker jeg masse masse på ham gjennom dagen, og vi er fortsatt som nyforelska.

Han er det mest unike mennesket jeg vet om.

Anonymous poster hash: acd75...2dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du mener med kresen. Jeg er bevisst, veldig bevisst, men jeg tror ikke jeg dermed er kresen.

Kresen forbinder jeg mer med fikse ideer a la han mååå være minimum 185 høy,  ha blå øyne og krøllete hår og minst tjene så og så mye, og selvfølgelig alltid ha fineste og nyeste bilen og alltid være strigla i klesveien.

Hva man tiltrekkes av vil jo være individuelt, også verdier. For meg er det viktig at en mann har noenlunde like verdier som jeg har, noenlunde samme ønsker for fremtiden, vi må ha noenlunde samme behov for nærhet og sex. Og ellers så er jo kvaliteter som epatisk, snill osv. noe jeg ser på som en selvfølge.

Men jeg ville aldri blitt sammen med en 1 % mc'er. Og blir jeg av den grunn definert som kresen, så vil jeg heller bli sett på som kresen ;)

Anonymous poster hash: 17ef1...13c
Skrevet

Jeg er ekstremt kresen, og er veldig glad for at jeg møtte mannen min, da det ikke er mange som han.

Jeg vet at om det hadde blitt slutt mellom han og meg hadde det tatt meg kjempelang tid å finne en ny en.

Men sånn er det når man har en som er både intelligent og reflektert, har sykt bra humor, er hyggelig, raus, tålmodig og omsorgsfull, er dritkjekk og sexy, høy&mørk, har alle de verdiene jeg er på jakt etter, har en jobb han brenner for og er engasjert for, med fleksibilitet nok til å kunne prioritere meg og familien i snart får (da jeg er gravid), setter meg først men er ingen tøffel, stiller krav og er selvstendig og tøff og mandig, men som alltid er der for meg, som jeg kan gå hånd i hånd med ute og føle meg nyforelska med etter over ni år sammen, og når han kysser meg får han meg til å føle meg i syvende himmel og jeg blir god-svimmel, som får verdens største skal når han får kjente babyen i magen sparke, som har verdens hyggeligste foreldre (mine svigerforeldre), som både er ryddig og renslig og tar hovedansvaret for renholdet i heimen, og som ALLTID rydder etter seg selv, og som er sterk og kan hjelpe meg å skru møbler, eller åpne vanskelige glass. Kan bare fortsette og fortsette,men dette blir jo veldig langt :) Sånne menn er det man har mulighet for å finne om man er kresen, hadde gitt opp å finne den rette da jeg møtte han for ni år siden, og da falt jeg pladask. Og alle liker han :)

Folk forteller meg at jeg er kjempeheldig, at jeg har skutt gullfuglen, og ja jeg er heldig, men jeg tror man kan ha høye standarder og gå for det beste, og ikke trenge velge seg en dårlig mann.

Anonymous poster hash: 97f61...efe

Skrevet

Får verdens største smil, skulle det stå, ikke skall :)

Anonymous poster hash: 97f61...efe

Skrevet

Nei. Tar hva som helst, jeg.

Anonymous poster hash: 66c2f...4eb
Skrevet

Ja, jeg er veldig kresen! At jeg i det hele tatt har møtt en mann jeg så for meg resten av livet meg, er et under ;)

Mine kriterier er at mannen må være særdeles reflektert og oppegående. Han må være raus og inkluderende, og akseptere at man må forholde seg til folk man ikke liker (familien min er litt.. eh..spesiell ;) ).

Når det kommer til utseende er det ikke sååå nøye, men jeg kunne ikke falt for overvektige eller stygge menn. Dette er MÅ-kriterier, men jeg har også en hel del andre ting jeg ikke aksepterer fra menn; f. eks late menn, datafreaker, religiøse etc.

Som venn liker jeg de aller fleste, men en mann jeg skal elske resten av livet må være helt spesiell for meg.

Anonymous poster hash: 30378...328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...