Gå til innhold

Dere som spiser cottage cheese..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye spiser dere av det til et måltid?

Takket være en tråd her inne oppdaget jeg cc med fun saft på.. Å GUUUD, det var jo syndig godt!!

Men hvor mye cc er et måltid?

Anonymous poster hash: d4152...3d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å ta halvparten av den lille boksen sammen med en liten appelsin og en nektarin. Nam!

Skrevet

Sleng inn flere oppskrifter med Cottage Cheese da damer? :)

Skrevet

Det som er godt også er om du tar en riskake med cottage cheese og litt syltetøy på!

Smaker akkurat det samme som en rislunsj 😊

Skrevet

Blandet inn en ts med multesylte, det var kjempegodt!😊

Skrevet

Legg skiver av eple på en (litt tynn) brødskive. Jeg bruker grovbrød for det liker jeg best (og det er jo også sunnest). Legg deretter på en god dæsj cc, jeg bruker nok minst 1/3 liten boks, og strø over kanel. Smaker sinnsykt godt, nesten som en sunn eplekake. 😊 spiser det med kniv og gaffel, for det blir litt vanskelig uten.

Anonymous poster hash: 97e90...5ff

Skrevet

Spiser det med avokado og salt. 

Anonymous poster hash: e0826...2a9
Skrevet

Rugsprø, cc, avokado og salt. Nam nam

Rugsprø, cc, hakket rødløk og pepper, mmmmmmm

Skrevet

Brød/knekkebrød med cc og lettblåbærsyltetøy er yammi!

Skrevet

Med pannekaker og blåbær syltetøy/rørte blåbær, nammmmm (da blander vi cottage cheese med en eggeplomme og litt vaniljesukker)

Anonymous poster hash: 4487c...0c7
Skrevet

Av de små boksene spiser jeg halve til mellommåltid og en hel hvis det er frokost/lunch/kveldsmat.

Jeg spiser det oftest med litt melk/fløte for jeg syns den er litt tykk, en kopp bringebær og en neve valnøtter og cashewnøtter :) nam! Hvis ikke blander jeg det i eggerøre, i lasagne, i taco, moser fint i pannekaker bla. Cc er godt 👍

Skrevet

Jeg tar bare et par ss på knekkebrød med litt hjemmelaga jordbærsyltetøy på. Nammis;-) Har ikke prøvd noe annet faktisk, men eple under skal jeg jaggu teste:)

Anonymous poster hash: c2643...cab

Skrevet

Kanelknekkebrød med cc og banan, min favoritt :)

Baker også verdens mest utrolige rundstykker (både iflg meg selv og andre!) med cc i :)

Anonymous poster hash: 6b5c0...bf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...