Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Og helst litt rimelig! Jeg trenger innbo, reise, ulykke, barne og etterhvert bilforsikring. Hva har du og hva betaler du? Anonymous poster hash: 50f36...989
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Dytt! Anonymous poster hash: 50f36...989
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Prisen kommer jo helt an på hva slags summer du vil forsikres for bla. Helsen din spiller også en rolle. Jeg har Sparebank1 og er fornøyd har barneforaikring, ulykke, kritisk sykdom og uførepensjon. Anonymous poster hash: 7ef5d...ad6
Følelsesvims Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Som #3 sier, prisen vil avhenge av flere ting. Hva skal du forsikre, hvor mye vil du forsikre for, hva vil du at forsikringen skal dekke, har du noen avtaler (fagforeninger, banker, osv) som gir deg spesialavtaler? Feks for innbo avhenger det av hvor mye verdier du vil forsikre, reise avhenger av hva du trenger dekning for (trenger du feks for dykking, riding, kajakk, osv må du være sikker på at selskapet dekker det), bil avhenger om du vil ha delkasko eller fullkasko og om du har bonus. Ulykke er fint, men vil du også ha dekning for sykdom? Da må du undersøke det og. Foreslår at du leser deg litt opp, setter opp hva som er viktig for deg, og ringer litt rundt. (Forsikringer er er mareritt....! Har akkurat gjort det samme, og endte opp med en pakkeløsning hos If, siden jeg fikk bilforsikring på forhandleravtale når jeg kjøpte. Tror jeg betaler kanskje 1500-1600 i måneden, men da utgjør bilen 1000.)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Her har pris ofte sammenheng med kvalitet. Du kan ikke bare se på hoveddelen av hva det dekker og pris, du må sette deg inn i vilkårene også sammenligne. Ville ikke anbefalt billigselskapene, da vil du merke det hvis du er uheldig. Kan egentlig bare anbefale if og Gjensidige selv om de ikke er billigst. Anonymous poster hash: 064a2...6d1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Jernbanepersonalets bank og forsikring. Men kun om du jobber i NSB eller har en far eller bestefar som bruker selskapet. Anonymous poster hash: 74b8e...cc8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Er medlem av YS og bruker derfor Gjensidige. Er veldig fornøyd. Sjekk om du har medlemskap som gir deg fordeler i et av selskapene. Og sjekk vilkår. Billig betyr ofte dårlig. Anonymous poster hash: 1abdf...4e1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Bruker If, og er storfornøyd. Får også myyye rabatter fordi vi har mange forsikringer der, og fordi annen familie har forsikring der, og fordi vi har vært kunder så lenge. Har aldri hatt noe problem med If, og for oss er det nesten det billigste alternativet pga rabattene. Anonymous poster hash: 51f5a...370
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Bruker If, og er storfornøyd. Får også myyye rabatter fordi vi har mange forsikringer der, og fordi annen familie har forsikring der, og fordi vi har vært kunder så lenge. Har aldri hatt noe problem med If, og for oss er det nesten det billigste alternativet pga rabattene. Anonymous poster hash: 51f5a...370 Kan jeg spørre hva slags rabatter dere får? Anonymous poster hash: 8c535...be6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Bruker If, og er storfornøyd. Får også myyye rabatter fordi vi har mange forsikringer der, og fordi annen familie har forsikring der, og fordi vi har vært kunder så lenge. Har aldri hatt noe problem med If, og for oss er det nesten det billigste alternativet pga rabattene. Anonymous poster hash: 51f5a...370 Kan jeg spørre hva slags rabatter dere får? Anonymous poster hash: 8c535...be6 Jeg har egentlig skrevet det? Det er i hvert fall en familierabatt, da svigerfar også bruker If. Så noe rabatt fordi vi kun bruker If (eller fordi vi har så og så mange forsikringer der, jeg er litt usikker). Så har vi fått avslag på pris fordi vi har vært kunder såpass lenge. Ringer man en provisjonsselger, man kan få mye billigere forsikringer. Vi har nummeret til en, og han gir oss alltid gode priser når vi vil forsikre noe. Anonymous poster hash: 51f5a...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå