Gå til innhold

Er dette greit av en som er barnevernspedagog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bvpedagogen fortalte meg at dersom hennes barn ikke ville pusse tennene, holdt hun armene til barnet så hardt fast mens hun pusset, at det fikk røde merker,for da ville barnet "forstå" at det var ens egen skyld som ikke pusset tennene. Dette gjaldt en fireåring..

er det greit??

Anonymous poster hash: fc638...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Herregud nei :o

Jeg må  også noen ganger holde armene til treåringen for å få pusset tennene når han virkelig nekter å slår med armene,men holder jo aldri han så hardt at han få merker selvsagt!

Holder han selvsagt ikke hardt.

Endret av me_87
Skrevet

Absolutt ikke greit. Greit å holde fast, men blir det merker så er det vold! Da er hun i hodet mitt truandes til verre ting.

Ville faktisk sendt en bekymringsmelding melding.

Anonymous poster hash: 160a1...e2d

Skrevet

Synes også dette er skremmende. Ikke kan hun lyve seg fra dette heller, da en annen saksbehandler hørte at det ble sagt. Men hun reagerte ikke..

Men jeg tør ikke levere melding på henne, for hun har allerede truet meg med omsorgsovertakelse.. :/

Hi

Skrevet

Er dette et nytt innlegg i "sverte barnevernet-kampanjen" som foregår her for tiden?

Anonymous poster hash: 8fd32...0dd
Skrevet

Nei virkelig ikke. Skriv med nick så kan jeg gi deg navn og bosted om du vil..

Hi

Skrevet

Ikke greit. Pedagog eller ei. Det er vold.

Skrevet

Bvpedagogen fortalte meg at dersom hennes barn ikke ville pusse tennene, holdt hun armene til barnet så hardt fast mens hun pusset, at det fikk røde merker,for da ville barnet "forstå" at det var ens egen skyld som ikke pusset tennene. Dette gjaldt en fireåring..

er det greit??

Nei det er ikke greit.

Skrevet

Synes også dette er skremmende. Ikke kan hun lyve seg fra dette heller, da en annen saksbehandler hørte at det ble sagt. Men hun reagerte ikke..

Men jeg tør ikke levere melding på henne, for hun har allerede truet meg med omsorgsovertakelse.. :/

Hi

Da sender du ett anonymt brev eller anonym tlf.

Enkelt og greit!

Anonymous poster hash: 160a1...e2d

Skrevet

Er dette et nytt innlegg i "sverte barnevernet-kampanjen" som foregår her for tiden?

Lurer på det samme

Skrevet

Nei virkelig ikke. Skriv med nick så kan jeg gi deg navn og bosted om du vil..

Hi

Hvorfor skulle det ikke kunne være en svertekampanje selv om du sendte meg navn og bosted? Og det er virkelig useriøst å foreslå dette til en ukjent på nettet! Hvorfor i all verden skulle jeg ville ha de opplysningene??? 

Skrevet

Lurer på det samme

Samme her.

Nå dukker en slik tråd opp hele tiden.

Vet jo st det er en dame her inne som er helt skrudd som kommer fra den FB siden.

Er i det siste, etter den siden ble diskutert, at slike kommer ofte.

Anonymous poster hash: 18aba...4f6

Skrevet

Dette virker veldig satt paa spissen, for aa si det slik. Ugler i mosen...

Anonymous poster hash: 02cbd...9ac
Skrevet

Lurer på det samme

Selvsagt er det det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...