Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hvis en far tar barnet eller ungdommen hardt i armen, rister barnet, dytter (men ikke slik at det faller), brøler og banner? Gjerne uten at det har skjedd noe helt stort, kan være at barnet/ungdommen for eksempel ikke har støvsugd bra nok i forhold til hva far skulle ønske. Anonymous poster hash: e1bf7...41d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Ja, det mener jeg at det er. Virker som om det er både fysisk og psykisk vold. Anonymous poster hash: 4152d...fc4
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Nok til at far ikke får nærme seg barnet igjen før han lærer å oppføre seg! Vold i mine øyne og overtramp for noe som er en bagatell. Anonymous poster hash: 689c1...bec
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Ja, det er vold. Det er fysisk (tar hardt, rister og dytter). Det er psykisk vold (brøler og banner som kan føre til redsel og frykt) Det er latent vold (ungdommen vet ikke hvorfor det skjer og når det vil skje neste gang) Anonymous poster hash: 066bd...22c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Hvis en far tar barnet eller ungdommen hardt i armen, rister barnet, dytter (men ikke slik at det faller), brøler og banner? Gjerne uten at det har skjedd noe helt stort, kan være at barnet/ungdommen for eksempel ikke har støvsugd bra nok i forhold til hva far skulle ønske. Anonymous poster hash: e1bf7...41d Ja, det er vold. Hvis han er mer fysisk enn det som er strengt nødvendig, så er det vold. Anonymous poster hash: d8b47...7d1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Ja. Hadde jeg sett en sånn episode hadde jeg ringt barnevernet tvert.. Anonymous poster hash: 2e6fb...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå