Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Er det sånn at det er en stor klatt med slim (det har jeg ikke) Men det ser ut som utflod blandet med tiss i trusa... Anonymous poster hash: 82f17...bdf
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Noen? Anonymous poster hash: 82f17...bdf
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Det er vanlig med tynn, vannaktig utflod i svangerskapet. Slimproppen er vanligvis enten en klump med slum eller tykkere utflod, gjerne med litt blod i. Men hvis du er på slutten av svangerskapet kan det godt være deler av slimproppen dersom du plutselig får endret utflod.. Det er ikke så viktig å vite om det er slimproppen eller ikke. Når den går kan det være alt fra timer til uker til fødsel setter i gang. Det kan det være om den ikke går også. Er man tidlig i svangerskapet vil det danne seg en ny. Det eneste er vel at man ikke skal bade i basseng hvis slinproppen har gått.. Anonymous poster hash: 1a199...322
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Tror det kan komme litt og litt. Anonymous poster hash: 70e79...5c7
LivetErEnLek Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Slimproppen kan gå på mange måter og det du beskriver KAN være Slimproppen, men det kan også være det du beskriver det som; utflod og urin. Ikke uvanlig med økt utflod og urinlekkasje på slutten.
BettyBoob Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 slimproppen min så ut som snørr rett og slett
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Bare dager til termin.. Er bare veldig lenge siden jeg har hatt utflod og det var ganske mye i trusa.. håper det er den.. får opp håpet med at noe kan skje snart da jeg er MEGET lei...:-p Har lekket litt urin men i dag var det mye i forhold.. Kan jo være fostervann også som lekker da hodet var festet godt ned i bekkenet. ungen er utrolig aktiv og har murringer..* HÅPER* Anonymous poster hash: 82f17...bdf
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Hvis det blir misfarget og du tror det er fostervann må du ringe føden med en gang, det kan være at fostervannet er forurenset, og da må ungen ut. Anonymous poster hash: 0cb71...a8e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Slimproppen min gikk litt etter litt.. først en fast klump med gulaktig slim, påfølgende dager rikelig slimete utflod.. til slutt kom det enda en svær klump, denne var noe mer mørk i fargen.. litt grønnaktig kanskje? Uansett.. den gikk for en uke siden.. murringer, mensensmerter, regelmessig harde kynnere.. fortsatt 1 uke over termin I DAG!!! Lei.no Anonymous poster hash: 95a1a...53e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå