Gå til innhold

Ny ammeteknikk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer vettet av meg, leste for en stund siden om en ammeteknikk som nesten garanterte for smertefri amming samt lang ammetid. MEN nå finner jeg ikke artikkelen igjen. Noen snille damer her som har lest samme artikkelen og kan gi meg en link??

Anonymous poster hash: c5c6a...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har hørt om denne? Får fortsette å Google meg ihjel. :)

Skrevet

Åh, denne teknikken redda meg da lillemann ikke fikk ordentlig tak og jeg slet med såre brystvorter! Anbefales virkelig!

Skrevet

Ha ha, da jeg leste trådoverskriften så jeg for meg den "teknikken" jeg og mini endte opp med da han var blitt over halvåret gammel og veldig mobil og sterk i kroppen. Og så leste jeg artikkelen, og jammen var det ikke langt unna.

Plutselig hadde han ikke ro i seg til å ligge i ro ved puppen ett sekund! Men ville fortsatt ha pupp, og trengte det også, for han var ikke særlig glad i fast føde. Så det ble mye frustrasjon.

Løsningen ble til slutt å ta ammingen i senga til faste tider. Jeg lå litt bakoverlent med noen puter bak meg. Mens mini faktisk sto på strake bein med rumpa i været samtidig som overkroppen lå ned mot meg. Så kunne han sparke og faktisk hoppe litt og røre seg samtidig. Så nesten ut som om han drev med den styrkeøvelsen de kaller katten. Snodig ammestilling, men det fungerte.

Anonymous poster hash: b546e...2e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...