Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Føler meg som den eneste store syndige... Har tatt abort fire ganger. To av prevensjonssvikt og en av kjempeuflaks (ble gravid under mens tross 32 dagers klokkefaste sykluser) og en av ren skjær uforsiktighet. Det flaueste er vel at jeg har tatt to aborter etter fyllte 30. De to i ungdommen skammer jeg meg ikke like mye over. Har to spontanaborter og to fine barn. Har nå valgt å leve som en halvveis nonne - altså ingen samleie med mannen. Er livredd for å bli gravid. Håper det finnes andre enn meg. :-( Anonymous poster hash: bc898...ca7
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Det finns andre .. MANGE andre Hva med å bruke kondom? Anonymous poster hash: 6cf53...1dc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Føler meg som den eneste store syndige... Har tatt abort fire ganger. To av prevensjonssvikt og en av kjempeuflaks (ble gravid under mens tross 32 dagers klokkefaste sykluser) og en av ren skjær uforsiktighet. Det flaueste er vel at jeg har tatt to aborter etter fyllte 30. De to i ungdommen skammer jeg meg ikke like mye over. Har to spontanaborter og to fine barn. Har nå valgt å leve som en halvveis nonne - altså ingen samleie med mannen. Er livredd for å bli gravid. Håper det finnes andre enn meg. :-( Anonymous poster hash: bc898...ca7 Du håper flere er i en såpass kjip situasjon? Anonymous poster hash: 36d71...64c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Drit i å svare kjipt på sånne innlegg! Dette er overhodet ikke en ønskelig situasjon for noen å være i vil jeg tro. Anonymous poster hash: 565b9...7ca
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Drit i å svare kjipt på sånne innlegg! Dette er overhodet ikke en ønskelig situasjon for noen å være i vil jeg tro. Anonymous poster hash: 565b9...7ca de sure meggene dukker opp overalt! Bare til å heve seg over det! Anonymous poster hash: 7ba32...8f5
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Føler meg som den eneste store syndige... Har tatt abort fire ganger. To av prevensjonssvikt og en av kjempeuflaks (ble gravid under mens tross 32 dagers klokkefaste sykluser) og en av ren skjær uforsiktighet. Det flaueste er vel at jeg har tatt to aborter etter fyllte 30. De to i ungdommen skammer jeg meg ikke like mye over. Har to spontanaborter og to fine barn. Har nå valgt å leve som en halvveis nonne - altså ingen samleie med mannen. Er livredd for å bli gravid. Håper det finnes andre enn meg. :-( Anonymous poster hash: bc898...ca7 Jepp, har nok det, like mange ganger som du. Skammer meg fryktelig. En gang som 16 år, abort var det eneste riktige. Etter første fødsel som 20 år ble jeg gravid 8 mnd etterpå (på cerazette..), vi valgte å ikke beholde. Det ble slutt mellom oss en stund etter. Så ble jeg gravid med en "flørt" for noen år siden.. Han brukte hasj, og jeg ville ikke bli alenemor til to og ha en hasjrøykende far til barnet. Valgte å ikke treffe han mer. Og nå sist ble jeg gravid med samboeren, ( har en liten baby sammen) Vi gikk mange runder med oss selv, men valgte å avbryte. Var streng med kondombruken etter fødselen (ble gravid 10 uker etterpå) så jeg vet ikke hvor det gikk galt. Jeg gråt nå siste gang, for den lille babyen vi har har også vært like liten en gang.. Men jeg har bestemt meg, vil gjerne ha 3 barn en gang i fremtiden når økonomien er bedre og vi har jobb begge to. Men etter det vil jeg sterilisere meg. Jeg er ikke stolt over å ha tatt abort flere ganger. Og det er slettes ikke sånn at jeg har brukt det som prevensjonsmiddel og bare hatt sex uten noe beskyttelse altså... Anonymous poster hash: aa6e1...570
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Føler meg som den eneste store syndige... Har tatt abort fire ganger. To av prevensjonssvikt og en av kjempeuflaks (ble gravid under mens tross 32 dagers klokkefaste sykluser) og en av ren skjær uforsiktighet. Det flaueste er vel at jeg har tatt to aborter etter fyllte 30. De to i ungdommen skammer jeg meg ikke like mye over. Har to spontanaborter og to fine barn. Har nå valgt å leve som en halvveis nonne - altså ingen samleie med mannen. Er livredd for å bli gravid. Håper det finnes andre enn meg. :-( Anonymous poster hash: bc898...ca7 Jepp, har nok det, like mange ganger som du. Skammer meg fryktelig. En gang som 16 år, abort var det eneste riktige. Etter første fødsel som 20 år ble jeg gravid 8 mnd etterpå (på cerazette..), vi valgte å ikke beholde. Det ble slutt mellom oss en stund etter. Så ble jeg gravid med en "flørt" for noen år siden.. Han brukte hasj, og jeg ville ikke bli alenemor til to og ha en hasjrøykende far til barnet. Valgte å ikke treffe han mer. Og nå sist ble jeg gravid med samboeren, ( har en liten baby sammen) Vi gikk mange runder med oss selv, men valgte å avbryte. Var streng med kondombruken etter fødselen (ble gravid 10 uker etterpå) så jeg vet ikke hvor det gikk galt. Jeg gråt nå siste gang, for den lille babyen vi har har også vært like liten en gang.. Men jeg har bestemt meg, vil gjerne ha 3 barn en gang i fremtiden når økonomien er bedre og vi har jobb begge to. Men etter det vil jeg sterilisere meg. Jeg er ikke stolt over å ha tatt abort flere ganger. Og det er slettes ikke sånn at jeg har brukt det som prevensjonsmiddel og bare hatt sex uten noe beskyttelse altså... Anonymous poster hash: aa6e1...570 Tusen takk for svar. Mente liksom ikke som noen trodde her over at det var mange i min sitausjon...Unner ingen dette. Samtidig føles det greit å vite å ikke er den eneste ene. Å avbryte et svangerskap er helt jævlig. Uansett om man kan skylde på seg selv eller prevensjonssvikt. Jeg angrer på et av avbruddene. Resten vet jeg var veldig riktig. Anonymous poster hash: bc898...ca7
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Du høres veldig uforsiktig og uheldig ut. Du må jo være ekstrem fertil, i alle fall. Gjort er gjort og spist er spist, som de sier Anonymous poster hash: a6b0b...d0a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Nå har jeg bare tatt abort 1 gang. Men som enslig mor, så er det jo skrekken å bli gravid, for jeg vet jeg hadde tatt abort. Nå har jeg sex kanskje en gang i året da, så veldig stor fare er det ikke. Men begge barna mine har jeg fått med en mann som er så og si steril. Legen trodde aldri han ville klare å gjøre meg gravid. Han ble utredet og, og det var ingenting å gjøre. Første gangen jeg ble gravid med han gikk jeg på p-pillen og. Så jeg vet at selv om man er forsiktig så kan uhell skje. Anonymous poster hash: 06b2f...6eb
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Ja, er ekstremt fertil. Det har vært en stor "ulykke" for meg, egentlig. Hele sexlivet blir ødelagt av frykten for at det kan gå "galt". Har blitt gravid med hormonspiral, som jo er nærmest "umulig", og kobberspiral. Legen kalte det et mirakel. For meg var det en katastrofe. Da jeg var uforsiktigg så slurvet jeg med conludag (minipille) som må tas på samme tid hver dag. Tok de tre timer senere. Ble gravid. Sliter med store smerter i vagina som følge av frykten for å blir gravid. Har derfor valgt å avstå fra samleie. Ny frykt: Gubben er vel snart utro :-) Anonymous poster hash: bc898...ca7
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 Jeg har som deg også tatt abort 4 ganger. Er ikke stolt av det men.. 2 av de etter fylt 30 😔. Anonymous poster hash: a19ed...127
SuperFries Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 Kan ikke du eller mannen sterilisere dere?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 Kan ikke du eller mannen sterilisere dere? Vurderte abort da jeg ble gravid med nummer 5, men klarte ikke å gjennomføre det. Veldig glad for det nå. Er ikke imot abort, men hadde nok også vert litt skamfull om jeg var deg Hi. Ikke for å være spydig slik at det er sagt. Anonymous poster hash: 235df...043
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #14 Skrevet 4. september 2014 Slapp av, du er ikke alene, har gjort det fire ganger selv (18, 22, 28 og en ganger etter 30, er nå 36) og ja, jeg skammer meg, og det er ikke et eneste menneske i verden som vet om alle tilfellene! Man gjør det eneste som er rett for en selv der og da, men jeg forsvarer det ikke. Synes selv det er uforsvarlig og unødvendig, men ikke alltid det går som man håper og tror, og jeg er takknemlig for at man har muligheten til selvbestemt abort, man skal tross alt være i stand til å ta seg av de barna man setter til verden. Jeg er forøvrig nå omsider lykkelig gravid med et veldig etterlengtet barn, endelig med den mannen jeg skal dele resten av livet mitt med Anonymous poster hash: c09ec...3f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå