Gå til innhold

kan man ha eggløsningsslim etter eggløsning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt els til og fra i 8 dager, og lurer på når el egentlig var/er?


Anonymous poster hash: 410a8...1b0



Anonymous poster hash: 410a8...1b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alltid eggløsningen greier å komme helt i gang, bare delvis, og da vil det slå ut på testene uten at den egentlig har blir gjennomført.

Eneste måte å vite at eggløsningen er blitt gjennomført er å måle temperaturen din hver morgen. 1-2 dager etter eggløsningen er over så vil temperaturen stige.

 

Kan virke som om kroppen din sliter med å få gjennomført eggløsningen akkurat nå.

 

Jeg har også hørt at det er mulig å ha to eggløsninger i en syklus, men er ikke helt sikker på om det er sant eller ei.



Anonymous poster hash: dc744...8a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for svar! Synes det er rart at jeg har els så lenge

 

Anonymous poster hash: 410a8...1b0

 

 

Kroppen din produserer hormonene, men får liksom ikke gjennomført eggløsningen helt, vil jeg tro.

 

 

Men du, det er jo en annen mulighet også.... kan du være gravid? Det kan også slå ut på el-testene....

 

Anonymous poster hash: dc744...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært fantastisk! Men er ikke utslag på tester, men eggløsningsslim. Har ikke testet. Kanskje jeg skal gjøre det....?



Anonymous poster hash: 410a8...1b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo mest ut som el siden du har det slimet. Begynn å tempe fra i morgen tidlig og registrer temp hver dag på fertilityfriend.com. Det gjorde jeg en stund, fikk veldig god oversikt over syklusen min da, var veldig nyttig.

 

Vent noen dager til og hvis morgentemperaturen din ikke stiger, så ta en g-test likevel.

 

Kroppen er ikke bare enkel noen ganger ;)



Anonymous poster hash: dc744...8a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Høres jo mest ut som el siden du har det slimet. Begynn å tempe fra i morgen tidlig og registrer temp hver dag på fertilityfriend.com. Det gjorde jeg en stund, fikk veldig god oversikt over syklusen min da, var veldig nyttig.

 

Vent noen dager til og hvis morgentemperaturen din ikke stiger, så ta en g-test likevel.

 

Kroppen er ikke bare enkel noen ganger ;)

 

Anonymous poster hash: dc744...8a3

 

 

Enig i at det virker som eggløsning. Men hadde slim forrige onsdag, torsdag, fredag, lørdag. Og så igjen i går kveld og i dag... Derfor jeg synes det er så rart, og lurte på om man kan ha sånt slim også etter eggløsning.

 

Takk for svar!

 

 

Anonymous poster hash: 410a8...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høres jo mest ut som el siden du har det slimet. Begynn å tempe fra i morgen tidlig og registrer temp hver dag på fertilityfriend.com. Det gjorde jeg en stund, fikk veldig god oversikt over syklusen min da, var veldig nyttig.

 

Vent noen dager til og hvis morgentemperaturen din ikke stiger, så ta en g-test likevel.

 

Kroppen er ikke bare enkel noen ganger ;)

 

Anonymous poster hash: dc744...8a3

 

Enig i at det virker som eggløsning. Men hadde slim forrige onsdag, torsdag, fredag, lørdag. Og så igjen i går kveld og i dag... Derfor jeg synes det er så rart, og lurte på om man kan ha sånt slim også etter eggløsning.

 

Takk for svar!

 

Anonymous poster hash: 410a8...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den syklusen jeg ble gravid så hadde jeg el-slim i rundt 2 uker i strekk. Så i mitt tilfelle betydde det at jeg var gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke gjort det før i morgen - har ikke test. Oppdaterer i morgen!

 

Takk ladies!

 

Anonymous poster hash: 410a8...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...