Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hvor begynner jeg? Har ei jente på 7 år som plutselig har endret atferd iløpet av sommeren. Er engstelig for å være alene (noe hun aldri er), gå til skolen (som gikk helt fint i 1.klasse), og gråter/trasser en del. Fikk melding av skolen/SFO i dag om at alt ikke har gått så bra der heller den siste tida. Satt og tenkte litt på hva det kunne være som gjør at hun blir sånn, og leste litt om skolebarn med angst. Mye stemmer der, men en del stemmer ikke. Har mange venner, liker å være på besøk hos dei og ha besøk. Det har skjedd en del hjemme siden mai, Far fikk seg ny dame (vi har ikke vært sammen på 3 år), og hun har 2 barn fra tidligere, i alderen til mitt barn, jeg venter barn med min samboer (som vi har bodd sammen med i 2 år). Kan det være noe der? Jeg tenker sjalusi og litt redd for ny tilværelse, men aner ikke. Hun sliter litt med å sette ord på ting virker det som. Men virker som om hun gleder seg over å skal bli storesøster og deltar mye med på alt rundt det. Hvor starter jeg? PPT, HS? Tenkte å ta en tlf til HS, men redd hun ikke vil prate med hun (er veldig sjenert). Andre tips og råd? Anonymous poster hash: d28da...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå