Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Kan godt være noe godt og sunt! Anonymous poster hash: 4c661...933
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Vi skal ha kikkertsuppe med spinat. Er du interessert i oppskriften? Anonymous poster hash: 32e64...55b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 torsdag er dagen for 'kjapp, enkel og gjerne rester' middag hos oss.. I dag blir det omelett med kikerter og litt grønnsaker. I tillegg serveres litt pasta med pesto rester fra i går, og noen stekte pølsebiter. Lager en stor grønn salat til, og hvitløksbrød Anonymous poster hash: b97a9...265
Gjest lillehi Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Spaghetti med spaghettisaus fra First Price😃
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Spaghetti med spaghettisaus fra First Price😃 Samme her ;-) Anonymous poster hash: 6c01b...9bb
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Hjemmelaga fiskegrateng i dag. I morgen derimot... Aner jeg ikke!!! Hvert hjemme med 3 åringen hele uka, og med han hjemme til middag blir alt straks mye vanskeligere!!!
soleia Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 I dag har eg fri og skal koke saltkjøt og lage raspekaker, skikkeleg torsdagsmat her i byen I morgon har eg planar om å lage dette: http://sirifossing.blogg.no/1407410907_laks_og_lk_i_form.html eller dette: http://trinesmatblogg.no/2013/06/04/grillet-laks-med-pastasalat-og-basilikumpesto/ (med kjøpepesto)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Høstsuppe skal vi ha i dag. 1 svineknoke Grønnsaker (gulrot, pastinakk ,kålrot, purre, sellerirot) Vann Kok svineknoken i 3 timer med et laurbærblad , sil av skum/fett underveis.Når det er 20 min igjen, ta opp svineknoken og tilsett de oppkuttede grønnsakene, skjær opp svineknoken og tilsett bitene når det er 5 min igjen. Server med et dryss av persille og flatbrød. Enkel og billig middag for under 100 lappen.
*Yuna* Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Chili con carne skal vi ha. Oppskrift fra Matprat
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 Pølse med lompe. Tror ikke du trenger oppskrift. Anonymous poster hash: 5fcb3...138
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 Her blir det baconsurrete kyllingfileter fylt med hvitløkskremost, ovnsstekte poteter, peppersaus og salat til. Anonymous poster hash: c1325...c0f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 Stekt makrell med poteter og grønnsaker Anonymous poster hash: b9e85...8e2
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #14 Skrevet 4. september 2014 Vi skal ha kikkertsuppe med spinat. Er du interessert i oppskriften? Anonymous poster hash: 32e64...55b Jeg vil gjerne ha oppskrift? Anonymous poster hash: 3f8d5...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå