Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hender det at pappan gir barnet sitt noe( utenom bidraget) Anonymous poster hash: 990f3...54e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Det er hvertfall ekstremt sjeldent! Sengen til sønnen min som står hos faren har jeg kjøpt,jeg har også kjøpt dyne,pute,sengesett,ekstraklær,kosebamse og de fleste smokkene. Anonymous poster hash: 453f4...b24
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Nei, men det har sine grunner. Anonymous poster hash: 54074...97a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Mora hans sender bursdagsgave og julegave, that's it. Anonymous poster hash: 38464...b32
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Ja, det vil jeg anta når hun er der. Hun får vel ting på lik linje med de andre (noen ganger mindre) men han kjøper aldri noe praktisk som nye sko eller klær.
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Ja det hender iblandt
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Ja, han betaler pittelitt mindre i bidrag så vi skal slippe å pakke henne ned annenhver helg.. Synes det er en god ordning. Han har til enhver tid nok klær til å ha henne i 3-4 dager. Tror hun selv føler at hun tilhører like mye der som her hjemme fordi hun har egne ting hos pappa også. Anonymous poster hash: 47a15...cff
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Får betaler ikke bidrag, men bidrar med penger til klær og utstyr. Skal det sies at vi er gode venner og bor fire minutter fra hverandre. Her flyr barna mellom begge hjem når de vil. Anonymous poster hash: d9c1a...2b2
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Jeg får ingenting . Må ha forskudd på bidrag hos NAV får å i det hele tatt få det! Julegaver , bursdagsgaver ol har han aldri fått . Sist jeg husker han kjøpte noe var når barnet var 1 år , og det var en lue . Nå er barnet 8 år . Anonymous poster hash: d9c3f...d6c
Gjest lillehi Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Aldri. Har ikke kjøpt så mye som et par sokker siden hun var to år. Nå er hun 14 😡
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 Hender det at pappan gir barnet sitt noe( utenom bidraget) Anonymous poster hash: 990f3...54e NEI Det har han aldri gjort, ikke når vi var sammen engang. Barnet er 6 snart, vi gikk fra hverandre da hun var 2. Aldri kjøpt henne et plagg engang!! Eller jo, nye støvler en gang når han selv klarte å miste et par jeg hadde kjøpt da.. Men så kan han ikke dusje henne, børste håret hennes +++, det er det samboeren som gjør. Så, det er vel et luksusproblem sammenlignet da. Anonymous poster hash: 76d92...b38
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 De får stort sett julegave eller bursdagsgave. Ellers ikke noe, heller ikke ferie eller aktiviteter da de er hos far. Han har lovet å ta de med i svømmehallen i 3 år nå. Ennå ikke gjort det. Anonymous poster hash: 81fc2...39a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 Ingenting. Ikke engang gave til jul eller til bursdag. Anonymous poster hash: 3155e...bb1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #14 Skrevet 4. september 2014 Gutten får lommepenger hver helg , 40 kr ellers kan pappaen slå til med en is eller brus på en varm sommerdag En gang betalte han litt ekstra til en klassebursdag, den satt langt inne Anonymous poster hash: 93e11...7c0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #15 Skrevet 4. september 2014 Klart det! De går på kino, bowling, kjøper masse ubrukelige leker, osv. Aldri nye klær, eller annet som er nødvendig. Og bidrag er ikke aktuelt, da har han ikke råd til å kjøpe nye leker hver gang. Anonymous poster hash: 40654...f69
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #16 Skrevet 4. september 2014 Selvsagt! Pappaen tar ofte guttene med på shopping når de er sammen. De har både jakker og klær hos far som han har kjøpt. Ofte ligger det hos far noen uker før det kommer til oss slik de får "brukt det opp" før det er for lite. Far kjøpte nye sykler i vår og skøyter i vinter. De står hos far så slipper vi dra ting fram og tilbake. Xbox har far handlet og gutta får ofte nye spill. I sommer skulle de på fisketur og da ble det fiskestenger på gutta. Han er faren deres og liker å skjemme ut gutta sine. De koser seg sammen og finner på mye kjekt! Anonymous poster hash: f6de8...640
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #17 Skrevet 4. september 2014 Hender det at pappan gir barnet sitt noe( utenom bidraget) Anonymous poster hash: 990f3...54e Ja veldig ofte, men det de får skal være hos han. De har dyrere sykler, ski osv. hos faren enn hos meg... Det er hans måte å få dem til å velge å bo hos seg,,,, Anonymous poster hash: f330d...3bc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #18 Skrevet 4. september 2014 Klart det! De går på kino, bowling, kjøper masse ubrukelige leker, osv. Aldri nye klær, eller annet som er nødvendig. Og bidrag er ikke aktuelt, da har han ikke råd til å kjøpe nye leker hver gang. Anonymous poster hash: 40654...f69 Derfor har jeg bidrag gjennom nav. Mye lettere. Anonymous poster hash: 38464...b32
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #19 Skrevet 4. september 2014 Min samboer er samværsfar. Barna får alt de trenger (og litt til) av klær og leker, men det blir her siden de tross alt har et hjem, og skal føle seg hjemme, her også. Betaler i tillegg fullt bidrag. Anonymous poster hash: a2113...f8c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #20 Skrevet 4. september 2014 Sist han var på ferie kjøpte han noe. Han var lur å sendte en mld om parfyme var greit til de, men siden begge har atopisk eksem er jo det dumt. Så det ble noe annet istede. Jeg tror det var hans nye kjæreste som sa han burde kjøpe noe til de, for han har aldri gitt de noe før. Eller jo, en tskjorte fra ett kyrs han var på. Gratis tskjorter. Anonymous poster hash: da8aa...118
Mandala Skrevet 4. september 2014 #21 Skrevet 4. september 2014 Nei, ikke som jeg kommer på. Men akkurat nå er det kanskje mest fordi han er student. Jeg får ikke bidrag heller, men det er en enighet mellom oss.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #22 Skrevet 4. september 2014 Far betaler mye bidrag å kjøper mye til de utenom. Det trenger han ikke gjøre da ham betaler bidrag, men gjør det alikevel:) Han kjøper klær, sykler,dki m.m.Snill pappa.😁😁 Har barna 40% Anonymous poster hash: decd3...7ef
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #23 Skrevet 4. september 2014 Ja, han kjøper en del leker, playstation, uteklær og andre nødvendige ting og ha det hos han. Er det dyre ting som sykkel, ski utstyr osv, spleiser vi. Jeg får forøvrig 1650 kr i barnebidrag. Anonymous poster hash: 7fc5d...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå