Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hvilken info fikk du av legen vedrørende dette, hva med jobb, løft osv? Jeg fikk ikke mer info enn at den lå foran åpningen, det var det. Ser andre får beskjed om å ligge pga blødningsfaren, null sex og løft f.eks. Jeg fikk bare beskjed om ny kontroll uke 30. Hva er din erfaring vedrørende dette? Kjenner jeg er litt redd for blødning😞 Anonymous poster hash: c055b...f71
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Ingen beskjed utover ny kontroll i uke 32. De som får restriksjoner er lenger på vei enn tidspunktet for ordinær ultralyd. Anonymous poster hash: bcfde...097
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Ingen beskjed utover ny kontroll i uke 32. De som får restriksjoner er lenger på vei enn tidspunktet for ordinær ultralyd. Anonymous poster hash: bcfde...097 Vet du hvor langt man er på vei når man får restriksjoner ? For alt jeg vet kan jeg ha morkaken foran i uke 31, men får jo ikke vite dette før uken etter. Eller må man blø først? Anonymous poster hash: c055b...f71
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Jeg fikk ikke beskjed om noe spesielt, men prøve å unngå tunge løft. Men etter blødninger i uke 23 fikk jeg restriksjoner fra sex, Løfting og alt det der:) Anonymous poster hash: 2a3cd...60e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå