Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Jeg orker snart ikke å stå opp en gang pga denne kvalmen! Anonymous poster hash: c611e...8fe
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Vel, min erfaring er nok desverre ingenting. Kvalm i 2 av 3 svangerskap. Du kan jo prøve diverse, så kjenn på magefølelsen hva du kan ha lyst på, sitronvann eller lovehearts eller is eller hva du føler kan hjelpe. Er det helt helt ekstremt og du bare kaster opp og går ned i vekt, må du gå til legen. Det finnes kvalmestillende tabeletter å få der også. Det går jo over, men fy så jævlig det er når det står på Anonymous poster hash: 3ee20...bf7
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Det som hjalp mest for meg i begynnelsen av svangerskapet var sånne bånd de selger på apoteket som trykker på spesielle punkter på håndleddene. Anonymous poster hash: 55fdf...eb6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Det er så forskjellig fra person til person! For meg hjalp det litt med vann med isbiter, sure jordbær, og dundermix pastiller 😜 Og å ikke være i for mye aktivitet, da måtte jeg fort kaste opp. Husker det verste for meg var å ha glidlåsen for langt opp mot halsen, det var som å trykke på en spyknapp 😂 Anonymous poster hash: c645a...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå