Gå til innhold

"Mamma, du har så store pupper. Du burde klippe dem!!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for den du...velger å se det positive i dette, at de ikke var laaaaang, bare store hehe:)

Anonymous poster hash: cd541...b23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente nok lange ;)

Anonymous poster hash: c337e...342

Skrevet

Mente nok lange ;)Anonymous poster hash: c337e...342

Må du være så stygg? Hva får du ut av det? Hæ?

Anonymous poster hash: 13f5e...b48

Skrevet

Min gutt kunne fortelle at taket det var vannrett, gulvet var vannrett.. Puppene mine var IKKE vannrett... De var loddrett. Sånn som veggen. Han gikk da i første klasse.. Jeg dusjet enda sammen med han noen  gang, og det var sånn det kom frem. Senere den kvelden (derfor vi dusjet samtidig forresten) så var jeg på foreldremøte, hvor det kom frem hvor flinke barn var til og komme med eksempler fra hjemmet og eget liv når de gikk gjennom nytt stoff. For eksempel som i matten nå, da de hadde holdt på med vannrett og loddrett........

Ble ikke sagt mer, men gud, jeg følte jeg sank litt ekstra ned i sofaen...

Anonymous poster hash: 9d313...f1f
Skrevet

Må du være så stygg? Hva får du ut av det? Hæ?Anonymous poster hash: 13f5e...b48

Det verste er at hun har nok rett...

Hi

Anonymous poster hash: 18b44...b8d

Skrevet

Må du være så stygg? Hva får du ut av det? Hæ?Anonymous poster hash: 13f5e...b48

Det verste er at hun har nok rett...

HiAnonymous poster hash: 18b44...b8d

Ikke hør på henne. Jeg tror nok hn mente at de er store og ikke lange.

Ellers hadde hn sagt " du har så lange pupper " ;)

Anonymous poster hash: 13f5e...b48

Skrevet

Min gutt kunne fortelle at taket det var vannrett, gulvet var vannrett.. Puppene mine var IKKE vannrett... De var loddrett. Sånn som veggen. Han gikk da i første klasse.. Jeg dusjet enda sammen med han noen  gang, og det var sånn det kom frem. Senere den kvelden (derfor vi dusjet samtidig forresten) så var jeg på foreldremøte, hvor det kom frem hvor flinke barn var til og komme med eksempler fra hjemmet og eget liv når de gikk gjennom nytt stoff. For eksempel som i matten nå, da de hadde holdt på med vannrett og loddrett........

Ble ikke sagt mer, men gud, jeg følte jeg sank litt ekstra ned i sofaen...

Anonymous poster hash: 9d313...f1f

*ler*

Skrevet

Omg. Dusjer sammen med en 1. Klassing.

Anonymous poster hash: 796ff...1c7

Skrevet

Min sa faktisk lange pupper:)

Og så en gang "Mamma, du har så myk og deilig bollemage". Uten tvil ment som et kompliment.

Anonymous poster hash: f0a96...f32

Skrevet

Min eldste datter kommenterte brystene mine høylytt på café da hun var 3. Hun satt og tenkte og utbrøt "når jeg blir stor får jeg også lange pupper som deg, mamma!" Gud så flaut, men jeg hadde kraftig heng, er så glad jeg ikke har det lenger ;)

Skrevet

Datter, 2 år: "Du har jo ikke pupper du, mamma. Du har bare to navler". Åjaveldu. 

Anonymous poster hash: a6c09...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...