Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Fikk jeg høre..... Jeg smilte bare og latet som ingenting, men jeg er nok dum fordi jeg forsto ikke meningen Anonymous poster hash: 81947...3d6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Det var jo en kompliment, vedkommende synes du er smart. Dog ser jeg at det skorter på noen områder. Hehe. Anonymous poster hash: 5aa83...982
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Det var jo en kompliment, vedkommende synes du er smart. Dog ser jeg at det skorter på noen områder. Hehe. Anonymous poster hash: 5aa83...982 Hehe så koselig at det var et kompliment da! jeg ante virkelig ikke hvordan jeg skulle svare så det ble bare et uskyldig smil. Men ha patent på hjernen min? Ok fint han syns jeg er smart,(?) men patent ? Anonymous poster hash: de3d9...82f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Det var jo en kompliment, vedkommende synes du er smart. Dog ser jeg at det skorter på noen områder. Hehe. Anonymous poster hash: 5aa83...982 Hehe så koselig at det var et kompliment da! jeg ante virkelig ikke hvordan jeg skulle svare så det ble bare et uskyldig smil. Men ha patent på hjernen min? Ok fint han syns jeg er smart,(?) men patent ? Anonymous poster hash: de3d9...82f vet du hva patent betyr? Anonymous poster hash: aace3...a1c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Jeg forsto liksom bare ikke meningen, da det kom HELT ut av det blå! Personen hadde snakket med meg en time, så under et silent moment kom den setningen hehe Anonymous poster hash: de3d9...82f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Kanskje personen synes du var rar? Anonymous poster hash: 06978...5c5
Gustav Klitt Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Jeg vil tørre å påstå at det var såpass uoriginalt og lite intelligent sagt at du bør fryde deg over at du ikke skjønte det.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Aner ikke hvem som sa det, eller i hvilken setting, men det aner meg at dere to ikke er en match made in heaven. Han var nok bare morsom, og ga deg et kompliment. Du derimot, virker til å være av typen som ikke forstår slikt. Ikke vondt ment, men har et par i kretsen som "ikke er helt med" på den måten å prate på. De er ikke dumme av den grunn Anonymous poster hash: 0bbd9...756
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Kjenner han ikke annet enn at vi sees i my og ne fremover og har en veldig god tone men akkurat den setningen ... Skal sies at han er veldig nysgjerrig på alt det j tenker på osv. Snakket masse med meg om det..... Men men jeg får heller være dum som ikke tok den kommentaren! Det går fint, jeg tåler "nederlaget" Anonymous poster hash: de3d9...82f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 han synes jo tydeligvis du har mange gode, smarte og originale ideer og tanker da.. Anonymous poster hash: 90c44...a49
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 han synes jo tydeligvis du har mange gode, smarte og originale ideer og tanker da.. Anonymous poster hash: 90c44...a49 Det var jo meget hyggelig hehe! Anonymous poster hash: de3d9...82f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 Det var jo en kompliment, vedkommende synes du er smart. Dog ser jeg at det skorter på noen områder. Hehe. Anonymous poster hash: 5aa83...982 Hehe så koselig at det var et kompliment da! jeg ante virkelig ikke hvordan jeg skulle svare så det ble bare et uskyldig smil. Men ha patent på hjernen min? Ok fint han syns jeg er smart,(?) men patent ? Anonymous poster hash: de3d9...82f Litt rart å si det, med mindre det var moren eller faren din som sa det, det er jo de som indirekte har skapt hjernen din Anonymous poster hash: fc6fa...a22
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 Han sa det nok fordi han vil vite hva som foregår i topplokket ditt:-) han synes du er interessant. Absolutt et kompliment bil jeg tro:-) Anonymous poster hash: 68274...dbd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #14 Skrevet 4. september 2014 Vet du hva patent er? Anonymous poster hash: b5f16...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå