Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Jeg er syk og har vært utslått av høy feber siden søndag, har bare ligget i senga. Mannen min har måttett kjøre sønnen vår om morgenen og laget middag. I går på dagen slet jeg meg ned i kjelleren og fikk satt på en maskin med klær for jeg hørte under morgenstelletat han klagde over at gutten ikke hadde bukser. Så til ham at han måtte huske å henge de opp. Det gjorde han ikke og I morges gikk han bare å kjeftet, for blant annet at gutten ikke hadde bukser... Mulig jeg er overfølsom nå og ikke orker jeg å krangle heller, men synes det er dårlig gjort. Småsur på gutten er han også Anonymous poster hash: a03c7...96c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Hmmm.... da bør du kanskje dra til legen om du ikke har gjort det? Veeeeldig uvanlig at voksne har høy feber over flere dager.... Her i huset bidrar vi og hjelper til med barn og levering/henting selvom man er syk.... men den som ikke er syk lager kanskje middag og gjør mest ellers... Anonymous poster hash: 2e4f6...c8e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Hehe, det er et typisk mannetegn ;-) Du får be han om å kjøpe litt ekstra, og ikke være så himlands gretten:-p Om mannen her blir sånn, så roper jeg "åååh, du er så cranky ass", og da snur han som regel litt og blir blid :-) Hehe! Anonymous poster hash: 3aca7...309
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Tja....greit at du har feber, men du hadde jo hele dagen i gåt til å kunne henge opp den klesvasken..... her i huset prøver vi å hjelpe hverandre selv om vi er syke (med mindre vi ligger med omgangssyke). Selv med feber og influensa greier man enkle ting som å henge opp en klesvask, ta ut av oppvaskmaskinen osv. dersom du anså dette som helt umulig, kunne du jo minnet mannen på å henge opp vasken i går ettermiddag/kveld. Anonymous poster hash: f4119...aa0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Typisk gubbesyndrom å bli sur når kvinnen i hus ikke fungerer som vanlig. Er sånn her når jeg er syk også. Har ingen råd dessverre men synes mannen din er urimelig. Anonymous poster hash: 80000...437
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Jeg har en Crp på over 200 feber over 40 og blir innlagt i dag hvis ikke antibiotikabehandling en begynner å virke. Jeg føler meg dog litt bedre når febernedsettende virker så det er vel bare å kravle seg i kjelleren da Anonymous poster hash: a03c7...96c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Og jeg så han måtte huske å henge opp Anonymous poster hash: a03c7...96c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Er nå bare slike ting man blir irritert på hverandre for. Kunne godt skjedd i dette huset også. Jeg lurer mer på hva ddere gjorde når gutten ikke hadde bukser?! Anonymous poster hash: ff016...6ea
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Tja....greit at du har feber, men du hadde jo hele dagen i gåt til å kunne henge opp den klesvasken..... her i huset prøver vi å hjelpe hverandre selv om vi er syke (med mindre vi ligger med omgangssyke). Selv med feber og influensa greier man enkle ting som å henge opp en klesvask, ta ut av oppvaskmaskinen osv. dersom du anså dette som helt umulig, kunne du jo minnet mannen på å henge opp vasken i går ettermiddag/kveld. Anonymous poster hash: f4119...aa0 herregud så glad jeg er for å ha en mann som er i full stand til å ta alt ansvaret for hus og barn hvis jeg er syk eller bortreist... og som gjør det med glede! akkurat som at jeg tar over hans oppgaver om han er syk eller bortreist.. Anonymous poster hash: 9259b...499
Gjest Minnieropptatt Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Tja....greit at du har feber, men du hadde jo hele dagen i gåt til å kunne henge opp den klesvasken..... her i huset prøver vi å hjelpe hverandre selv om vi er syke (med mindre vi ligger med omgangssyke). Selv med feber og influensa greier man enkle ting som å henge opp en klesvask, ta ut av oppvaskmaskinen osv. dersom du anså dette som helt umulig, kunne du jo minnet mannen på å henge opp vasken i går ettermiddag/kveld. Anonymous poster hash: f4119...aa0 Det er nok en del voksne mennesker som rett og slett ikke makter å tenke på husarbeid når de har feber. Den ene gangen jeg har hatt feber i voksen alder, orket jeg knapt å gå på do.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 Herregud,stakkars!! For noen svar. Når man er så dårlig er det ikke lett å gjøre nle som helst. Skjønner godt du blir lei deg. Som en over her sa,det er typisk menn å reagere sånn. Prøv å tenk på deg selv og at du må bli frisk. Mannen kan vel vaske/henge opp klær når ungen har lagt seg? God bedring! Anonymous poster hash: 2cdd3...b92
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 Tja....greit at du har feber, men du hadde jo hele dagen i gåt til å kunne henge opp den klesvasken..... her i huset prøver vi å hjelpe hverandre selv om vi er syke (med mindre vi ligger med omgangssyke). Selv med feber og influensa greier man enkle ting som å henge opp en klesvask, ta ut av oppvaskmaskinen osv. dersom du anså dette som helt umulig, kunne du jo minnet mannen på å henge opp vasken i går ettermiddag/kveld. Anonymous poster hash: f4119...aa0 Men hvordan vet hvor syk hun er da? Jeg er ofte småsyk med litt feber, og da gjør jeg alt som vanlig. Men hadde influensa ei uke for noen år siden, da var jeg faktisk så syk at jeg ikke hadde klart verken å henge opp klær eller i det hele tatt å huske på å minne mannen på det! Anonymous poster hash: 395c8...e7b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 Skjønner deg godt hi. En mann burde klart å gjøre alle nødvendige gjøremål uten at det blir helt kaos i heimen fordi du er syk i noen dager. Du har høy feber og crp å det beste du kan gjøre er å slappe av, unngå stress og anstrengelser. Og nei jeg mener ikke at man skal kaste ut gubben av huset pga noe slikt, men det hadde vært interessant å sett hvordan det hadde vært om han hadde bodd aleine. God bedring 😊 Anonymous poster hash: 7ceb5...a3e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #14 Skrevet 4. september 2014 Hi her. Takk:) trengte litt støtte også kjente jeg. Mange som synes jeg er helt på jordet da... Anonymous poster hash: a03c7...96c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #15 Skrevet 4. september 2014 Hi her. Takk:) trengte litt støtte også kjente jeg. Mange som synes jeg er helt på jordet da... Anonymous poster hash: a03c7...96c Skulle bare mangle at mannen greier å holde styr på huset (når du til og med minner ham på hva som må gjøres) når du er indisponert for noen dager. Tenker mannen ble sur fordi han egentlig vet det er hans egen skyld, og følte seg flau - spesielt siden du hadde minnet ham på det i går kveld. Når du blir frisk igjen er det kanskje lurt å se gjennom hvilke rutiner dere har for å se om det er ting du gjør som mannen tar for gitt eller kanskje ikke en gang vet at du gjør. Kanskje bytte litt på arbeidsoppgaver en stund slik at dere begge vet alt som skal gjøres og ikke tar den andre for gitt. God bedring Anonymous poster hash: 2c938...854
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #16 Skrevet 4. september 2014 Hvis jeg orker skrive innlegg her orker jeg vaske klær og.... Anonymous poster hash: 76e12...010
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #17 Skrevet 4. september 2014 Hvis jeg orker skrive innlegg her orker jeg vaske klær og.... Anonymous poster hash: 76e12...010 Da har du trolig ikke vært syk nok. Det kan være stor forskjell på å ligge på ryggen i senga og skrive på en pc enn å stå på beina, gå ned og opp i en kjeller og vaske og henge opp klær. Hvis du ikke forstår det så har du trolig bare ikke opplevd å være så dårlig noen gang. Anonymous poster hash: 2c938...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå