Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Enda jeg har kjøpt både mer knaggrekker og et ekstra klesskap Blir gal her snart. Ungene hiver fra seg når de kommer inn døren og skoene er ofte fulle av sand og dritt. Hvordan få bukt med dette problemet? Anonymous poster hash: 36610...4fa
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Fortelle ungene dine at de skal henge opp klær og tømme sand ut av sko før de setter dem på plass? Hører de ikke hadde jeg slengt alt ut igjen på trappa, lykke til hvis det regner. Anonymous poster hash: a9333...182
Mamma_til_2 Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Si enten henges det opp eller så kaster du det, og mas max 2 ganger før du gjør "alvor! av trusselen, kipt når de skal ut og det ikke er tøy og sko og ta på.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Skoskap, skoskap, skoskap og fast knagg/skapplass til klær. Knagg til sekken og vær litt streng. Gi de 2 kr dagen (eller mer) hver dag de klarer å rydde på plass med en gang. Og evt trekk penger av ukelønnen de dagene de ikke gjør det. Anonymous poster hash: 0bb75...232
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Man betaler da ikke unger for å rydde, ærlig talt. Man krever at de gjør det, og hvis ikke får de en passende konsekvens. Anonymous poster hash: a9333...182
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Jeg sier til mine bhg barn at " oops, nå glemte du noe" når de slenger fra seg. Da løper de og rydder opp var litt kamp til å begynne med men nå går det bra. Knagger i barnehøyde er et must! Anonymous poster hash: 75bf5...827
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Egne knaggerekker til barna og helt konsekvent sende de ned i gangen igjen for å rydde etter seg helt til de slutter å "glemme seg" Er ungen stor nok til å ta av seg jakka selv er det også stort nok til å henge den på knaggen sin. Det er ikke noe de skal ha betalt for å gjøre, ærlig talt, det er vanlig folkeskikk og en del av oppdragelsen! Anonymous poster hash: 6ed8a...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå