Gå til innhold

Dere som har tatt 3d/4d og har født..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lignet babyen på det dere så? Jeg er 37 uker på vei og så inettopp verdens vakreste baby. Jeg har også pga alder tatt duotest og fikk en forhøyet risiko for downs, men valgte å ikke teste videre. Hvis bildene stemmer sånn nogenlunde, hadde ikke frøkna i magen noen trekk som skulle tilsi det i alle fall :-)

Anonymous poster hash: 51f36...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemann her lignet ikke i det øyeblikket han ble født, men når diverse hevelser var borte, lignet han 3d-bildene på en prikk, utrolig morsomt!

Skrevet (endret)

Ja syns bildet ligner jeg! :)

Mitt bildet er 3D.

Endret av me_87
Skrevet

LITT..... Men tok uke 27, ganske stor forskjell frem til uke 41

Anonymous poster hash: d00d3...8bd

Skrevet

Lignet babyen på det dere så? Jeg er 37 uker på vei og så inettopp verdens vakreste baby. Jeg har også pga alder tatt duotest og fikk en forhøyet risiko for downs, men valgte å ikke teste videre. Hvis bildene stemmer sånn nogenlunde, hadde ikke frøkna i magen noen trekk som skulle tilsi det i alle fall :-)

Anonymous poster hash: 51f36...fd4

Får krysse fingrene for at babyen din ikke har downs <3 Men har den det, går nok det også bra, skal du se! Virker som alle de som har downs-barn er like glad i barna sine og mener det var en flott lærdom og at de har et rikt liv.

Lykke til uansett!

Anonymous poster hash: 8099f...999

Skrevet

Ligner litt, man ser jo helt klart hva slags trekk/utseende barnet får. Tenker på lepper osv. Synes alikevel barnet får et helt annen type ansikt i virkeligheten enn hva som fremstår på bildet. Kan se likehetstrekk, men synes ikke det lignet veldig hvis du forstår hva jeg mener.

Anonymous poster hash: f746c...1ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...