Gå til innhold

Har ditt barn hatt munn,hand og fotsyken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fikk hun/han rare tånegleretterpå og mistet hun/han hud på tærne/føttene/rundt tåneglene?

Jeg lurer på om det er denne sykdommen som ga min sønn som nå er 4,5 år rare tånegler.rare vil si veldig tykke negler,de gror i rare retninger og er liksom ikke flate og normale som vanlig negler...

Min jente på 1 år har nettopp hatt det,og det jeg ser er at huden rundt tåneglene holder på å forsvinne og neglene hennes allerede er tykkere og rarere enn vanlig...

<det må jo ha en sammenheng?

Og er det noe jeg kan gjøre med det?

Anonymous poster hash: 2f94c...376
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 av mine 4 barn har hatt denne sykdommen, men ingen av dem opplevde det du beskriver..

De fikk ingen synlige tegn etterpå, men det betyr jo ikke at ditt barn ikke kan ha fått det ;)

Anonymous poster hash: 5144d...37d

Skrevet

Min hadde den for noen mnd siden. Hun fikk kun et par blemmer på føttene, resten satt på stumpen. Store røde sår på hele rumpa. Samme var det med en i bhg hennes. Hun var ikke plaget av blemmene i det hele tatt, men fikk litt feber.

Skrevet

Alle mine fire har hatt det, og alle fikk det mens de fremdeles gikk på småbarnsavdelingen. Ingen av dem hadde forandringer på neglene altså, de hadde blemmer i hendene og under føttene, men mest i munnen. Mye surving og gråting for det var ekkelt i munnen, vondt å spise o.l.

Synes det høres mer ut som dine barn har fått neglsopp synes jeg?

Anonymous poster hash: 25db2...f00
Skrevet

Vi er akkurat ferdig med syken her. Mine har fått litt blemmer på tærne, ingenting på hendene og masse i munnen. Litt på stumpen og bena også. Neglene ser helt normale ut. Kanskje dine har fått neglesopp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...