Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Er forkjølet og i går ble stemmen verre og verre før den var helt borte på kvelden. Nå er den fortsatt borte utenom ett og annet enkeltord som bryter igjennom. Jobber på sykehjem og skal på senvakt i dag, ville dere gått på jobb? Jeg føler meg i helt fin form, men er jo litt vanskelig å gjøre jobben min når jeg ikke kan kommunisere med (de tunghørte) pasientene. Anonymous poster hash: 0c548...d0e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Du er forkjølet, hold deg hjemme! Du risikerer jo å smitte brukerne.. Anonymous poster hash: 26c34...14b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Du er forkjølet, hold deg hjemme! Du risikerer jo å smitte brukerne.. Anonymous poster hash: 26c34...14b Man kan da ikke være hjemme hver gang man er forkjølet Anonymous poster hash: 054fd...702
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Hvis du egentlig føler deg i bra form synes jeg du skal sende en mail (i dette tilfellet er jo telefon litt vansklig) til sjefen og gi beskjed om at du er helt uten stemme menn ellers i bra form. Da kan hun eller han vurdere om det er oppgaver du greit kan gjøre i den tilstanden eller om du like godt kan være hjemme. Anonymous poster hash: f8b27...f84
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Hvis du egentlig føler deg i bra form synes jeg du skal sende en mail (i dette tilfellet er jo telefon litt vansklig) til sjefen og gi beskjed om at du er helt uten stemme menn ellers i bra form. Da kan hun eller han vurdere om det er oppgaver du greit kan gjøre i den tilstanden eller om du like godt kan være hjemme. Anonymous poster hash: f8b27...f84 Som sjefen sier da. Skal du til legen og ta GU så sett deg på kopi maskina så sender du bildet til legen. Anonymous poster hash: 85775...1a3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Hvis du egentlig føler deg i bra form synes jeg du skal sende en mail (i dette tilfellet er jo telefon litt vansklig) til sjefen og gi beskjed om at du er helt uten stemme menn ellers i bra form. Da kan hun eller han vurdere om det er oppgaver du greit kan gjøre i den tilstanden eller om du like godt kan være hjemme. Anonymous poster hash: f8b27...f84 Som sjefen sier da. Skal du til legen og ta GU så sett deg på kopi maskina så sender du bildet til legen. Anonymous poster hash: 85775...1a3 ????? Anonymous poster hash: f8b27...f84
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 De ville ikke ha meg på jobb. Jobber på dementavdeling så er igrunn avhengig av å kunne kommunisere med pasientene, noe som er vanskelig når jeg ikke klarer mer enn å hviske. Er helt enig i at man ikke kan være hjemme hver gang man er forkjølet forresten, da hadde jeg endt opp med enormt mye fravær gitt Anonymous poster hash: 0c548...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå