Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Vi jobber og jobber med det for å avvenne han med denne forferdelige uvanen. Det går bra i 4 sekunder, men så er det tilbake i samme spor. Jeg ser at vi har sikkert begynt alt for sent med å terpe på dette. Vi bevisstgjør han hele tiden under måltidet, noen ganger er han flink når vi minner han på det. Men minner vi han ikke på det er det virkelig ille. Noen råd? Anonymous poster hash: 6a8ab...c7e
Gjest Julia1984 Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Bare fortsett slik dere gjør. Minn han på det igjen og igjen...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Han er så stor at han kan få klar beskjed om å lukke igjen når han tygger, eller så må han spise før/etter dere, for det er kvalmt å høre på. Gjør ham flau for å smatte.. Kan jo ikke la han spise hos folk heller når han holder på sånn, det er virkelig ekkelt. Og dere burde ha jobbet med dette fra ungen forsto språk, man venter ikke med å lære ungene folkeskikk. Anonymous poster hash: e1d6e...aff
Gjest Julia1984 Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Han er så stor at han kan få klar beskjed om å lukke igjen når han tygger, eller så må han spise før/etter dere, for det er kvalmt å høre på. Gjør ham flau for å smatte.. Kan jo ikke la han spise hos folk heller når han holder på sånn, det er virkelig ekkelt. Og dere burde ha jobbet med dette fra ungen forsto språk, man venter ikke med å lære ungene folkeskikk. Anonymous poster hash: e1d6e...aff Man lærer ikke barn å skamme seg heller slik du foreslår. Hi innrømmer jo at de er sent ute. Dessuten, selv om denne ungen smatter er det ikke dermed sagt han ikke er en høflig person ellers. Er det virkelig så svart hvitt hos deg?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Dere får jobbe med det og minne han på det jevnlig. Min far over 60 smatter ennå og har alltid gjort det så lenge jeg husker og det er veldig irriterende. Husker det som barn også. Anonymous poster hash: 2aed4...1dd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Han er så stor at han kan få klar beskjed om å lukke igjen når han tygger, eller så må han spise før/etter dere, for det er kvalmt å høre på. Gjør ham flau for å smatte.. Kan jo ikke la han spise hos folk heller når han holder på sånn, det er virkelig ekkelt. Og dere burde ha jobbet med dette fra ungen forsto språk, man venter ikke med å lære ungene folkeskikk. Anonymous poster hash: e1d6e...aff Ja du vinner årets mor pris. Du er virkelig et skrekkelig menneske. Slem og empatiløs. HI. Dere må bare fortsette å trene på dette. Har ingen gode ideer på noe som kan fungere. Det er jo viktig for han sosialt at han lærer dette. Mine barn (går riktignok i femte) blir synlig sjokkert av barn som ikke klarer tygge med munnen igjen. Anonymous poster hash: 51763...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå