Gå til innhold

Kattunger er aktive!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 14 uker gammel kattunge i hus, har vært her i to uker. Skal virkelig si den har blitt husvarm! Sånn ca 23 på kvelden våkner villdyret til å jeg er mildt sagt imponert over hvilket energinivå de har! Har hatt katt før men hadde visst glemt hvordan de var som små. Så nysgjerrig, dilter etter OVERALT så katten har sikkert lært seg å brette klær og moppe gulvet nå. Er heeeeeeelt oppi når noe skal gjøres. Men det er så koselig:):) Toåringen her sprang rundt hele stua med en leke istad og katten etter. Like slitne begge to når hun skulle i seng. Men katta har ligget til lading ikveld.

Nå skal den kose og er ekstremt opptatt av øyevippene mine (!?) av alle ting. Jaja snart er det natta:)

Bikkja blir oppgitt over herjingen til katten, så om den leker med noe går bikkja bort, tar leken med seg tilbake der han vil ligge, legger den ved siden av seg for å sove videre. Den konfiskerer rett og slett leken til katten. Artig å se på.

Anonymous poster hash: 39fc5...8da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katter er nydelige :)
Min har alltid vært forsiktig av seg, selv som kattunge, men kjenner meg igjen i at de skal se og være med på alt! Nyt det :)

Anonymous poster hash: 09490...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...