Gå til innhold

Sykmeldingen går ut i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen i morgen. Kommer nok til å måtte begynne på antidepperesiva. Vet ikke hvordan jeg skal kunne klare å gå tilbake på den arbeidsplassen. Har fått høre så mye stygt om meg som er blitt sagt de siste 4 årene og nå takler jeg det ikke mer. Mobbing og baksnakking. Drittslenging og ryktespredning. Alltid bitt tennene sammen siden det er en fast jobb og inntekt må jeg jo ha, men jeg klarer ikke være der mer. Dagen før jeg ble sykmeldt forrige uke satt jeg i bilen utenfor jobben og gråt og holdt på å spy før jeg gikk inn for å starte arbeidsdagen. Har vært mer og mer slik den siste tiden. Jeg søker på alt av nye jobber, men er ikke lett når det er mange om benet :(

Er så redd for p gå tilbake til jobb at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Anonymous poster hash: c24a9...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg vil med innlegget, måtte bare få det ut ...

Anonymous poster hash: c24a9...054

Skrevet

Du kan be om å få fortsette å være sykemeldt. Jeg har vært der du er. Var sykemeldt lenge, nesten ett år tilsammen. Fikk tilbud om å få sykepenger ut oppsigelsestiden min og deretter få arbeidsledighetstrygd, slik at jeg skulle slippe karenstid (av NAV).

Heldigvis gikk jeg ut i mammaperm til slutt og ble faktisk headhuntet til en annen stilling mens jeg var i mammaperm.

Jeg føler med deg!! Lykke til!!

Skrevet

Jeg var litt der du var. Du må tørre å fortelle legen hvordan du har det!!!! Jeg var sykemeldt ett år mens jeg ble behandlet av psykolog (også pga mobbing i barndommen som virkelig ikke gjorde saken bedre). Men det verste syntes jeg faktisk var å fortelle legen hvordan jeg hadde det! Etter å ha grått meg gjennom de 4 første timene hos psykolog gikk det bedre. Tvi tvi og mange klemmer til deg

Anonymous poster hash: 698cd...346

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...