Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Ikke min dag i dag. Er gravid uke 5. Eller, jeg _var_ gravid. Har merket litt spotting av brunt blod i et par uker. Tok ny HCG-tst i dag tidlig som viste fin økning fra forrige test. Etter testen har jeg imidlertid blødd mer og hatt noen "stikkinger" i underlivet. Så nå det igang igjen -akkurat som de siste fire graviditetene så ender denne også nesten før den er begynt. Etterpå greide jeg å miste drømmehuset i budrunde fordi jeg var på jobb og ikke rakk å svare på telefonen fra megleren - også gikk budfristen ut da og en annen fikk huset "mitt". Så nå har jeg fått skjenn som en liten unge av samboer som mener at jeg må ha gjort det med vilje eller at jeg må forklare-forklare-forklare hva som skjedde. VI FIKK IKKE NOE HUS, for svingende. Hva mer kan jeg forklare da? Jeg har ikke mer å si om saken - jeg vil gjemme meg alene for meg selv og gråte meg i søvn uten flere spørsmål i kveld. Orker ikke heller si noe mer om enda et barn vi aldri får. Føler meg så alene i kveld. Faens drittdag. Anonymous poster hash: b621f...759
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Uff, det hørtes skikkelig kjipt ut, ja. Føler med deg. Håper du sover nå, men om du fortsatt synes ting er dritt i morgen, så gjør noe som muntrer deg opp, være seg tur i skogen, manikyr, etellerannet du liker. Klem. Anonymous poster hash: 9fa4c...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå