Gå til innhold

Noen synske her? Hjelp, det er krise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt vakreste gullkors er forsvunnet, noen som kan se hvor det befinner seg? Jeg har fått det av min mor som igjen fikk det i konfirmasjonsgave, så jeg må finne det :(

Jeg brukte å gå med det hele tiden tidligere, men måtte begynne å ta det av på trening. Hendte seg smykket da ble lagt i plastikkpose sammen med mine klær, eller i lomma på jakka. Jeg mener at jeg sist så det hengende på skapet på badet for ei god stund siden, men ble usikker da jeg ikke har sett etter det på en stund og ikke merket at det var borte. :( Blir super takknemlig for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler at det ligger på soverommet i en skuff. 😊

Anonymous poster hash: 94e77...e88

Skrevet

Jeg er ikke synsk men har du sjekket under og bak alle ting i skuffer og skap på badet? Bak skapene, bak vaskemaskin? På gulvet i et hjørne under hyller etc?

Anonymous poster hash: 2aecf...fc7

Skrevet

Jeg føler at det ligger på soverommet i en skuff.

Anonymous poster hash: 94e77...e88

Vi har ingen skuff på soverommet :( Hjertet mitt skrik :(

Skrevet

Du har ikke lagt det i en sidelomme på gymbagen da? 

Skrevet

Beklager å måtte si det, men jeg opplever at det ligger og "hviler". Det høres sikkert skikkelig teit ut, men dette er et smykke med "sjel", og som ble lei av hverdagsmaset. Det kommer til å dukke opp når du minst aner det, da vil det henge på en krok i et hjørnet, (eller nede i en krok i en skuffelignende boks?), klar for å ta fatt på livet ditt igjen. Men føler du først må love å ikke legge det fra deg, og ta det av deg, både i tide og utide. :)

Anonymous poster hash: c816e...414
Skrevet

Husk også å melde det mistet hos politiet. Hvis du har mistet det og noen har levert det inn så kan du jo være heldig :)

Hørt på treningsstudioet også om noen har funnet det der?

Ellers har jeg et kors jeg fikk som barn. Det forsvinner og dukker opp igjen med noen år mellomrom. Hver gang jeg tror at nå har jeg mistet det for godt så dukker det opp igjen.

Men jeg har også hatt en ordentlig dum episode for noen år siden. Ei som var på besøk stjal et armbånd av meg, det lå på badet. Det betydde mye for meg, også pga familiehistorien som lå rundt det.

Men, jeg kan ikke bevise det, selv om jeg vet det var henne.

Anonymous poster hash: da05f...327

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...