Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Har de hvert sitt? Og hvor lenge lager dere hver sine? Anonymous poster hash: d0e2f...cef
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Hi her, formulerte meg dårlig så jeg. Snakker såklart ikke om babyalbum, men når de vokser til..:-) Anonymous poster hash: d0e2f...cef
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Vet ikke om så mange lager lengre? Både jeg, og flere til har ikke gjort det på årevis Må begynne.. Anonymous poster hash: ed17f...d70
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Vet ikke om så mange lager lengre? Både jeg, og flere til har ikke gjort det på årevis Må begynne.. Anonymous poster hash: ed17f...d70 jo, gjør ikke de det? Anonymous poster hash: d0e2f...cef
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Alle fire barna har to babyalbum hver fra første leveår. Etter det lager jeg familiealbum, har et eget feriealbum hvor det bare settes inn bilder fra ferier vi har vært på pluss et vanlig familiealbum med bilder fra hele året. Ungene elsker feriealbumet, med bilder fra Legoland, Liseberg, fjellturen til Hovden osv. Anonymous poster hash: 88ac3...97f
**snuskeluska** Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Jeg har forskjellige album til hvert av mine 2 barn. Så har vi noen fellesalbum som er hele familien sine. Men nå er jeg i overkant glad i bilder , så høres sikkert ut som et styr for andre og til enhver tid holde på med 3 album (et til hver av barna og et til oss) . Når det skal sies tas det jo ikke så mye bilder etterhvert som barna vokser opp, det er jo mest på spesielle anledninger og høytider det tas bilder.
¤Hippie¤ Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Så flinke dere er da..! Syns det er vanskelig med slike ting jeg, selv om jeg har det utstyret som trengs. Føler liksom ikke det blir bra uansett (ja jeg snakker om noe så enkelt som å printe ut og sette bildene i et vanlig album).
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Jeg lager 1 i året, som alltid avsluttes med bilder fra bursdagen. Men jeg lager hele digitalt, og bestiller print på det. Og passer på å ta notater gjennom året om alt som skjer, så det blir ganske mye tekst i det også Anonymous poster hash: d1ac5...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå