Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Hva var det beste du fikk i gave i ditt bryllup? Eventuelt det beste du har gitt bort? En av mine beste venninner skal gifte seg og jeg ønsker å gi noe annet enn servise og lysestaker fra ønskelista. Ikke at det er dårlige gaver altså, jeg bare vil at det skal være ekstra minnerikt Anonymous poster hash: 6d959...334
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Da en av klubbvenninnene mine giftet seg, gikk vi sammen alle og kjøpte en tur til Roma, med tilhørende barnavakt. ( Barna var to dager hos meg, da de går i samme bhg som mine, og så var de med en av de andre venninnene på hytta i to dager.) det var stor suksess.. Anonymous poster hash: 5ddf7...517
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Plommetre. :-) Anonymous poster hash: 71f25...65f
Optatium Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Vi fikk en håndbrodert duk og et maleri som betydde mye. Ellers satte vi stor pris på rørospleddet vi fikk, og dette har vi gitt til et annet par som også likte det godt :-)
Iiiiik Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Gavekort på reise med tilhørende barnevakt. Nok til at vi kunne reise til Thailand og kort nok til at vi visste at ungene hadde det fint hjemme med mormor. Deilig nok til at det ble produsert en lillebror
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Bosh kjøkkenmaskin, den er nå 17 år og knar deig like trofast. En nyttig gave jeg har satt masse pris på. Ok kjedelig da, men for en som liker å bake, himmelen.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Takk for svar, her var det mye gode ideer:) Anonymous poster hash: 6d959...334
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Willow tree julekrybben vi fikk setter jeg utrolig pris på. Og så fikk vi gassgrill av forloverene mine, noe vi egentlig ikke villa ha i utgangspunktet, men har brukt mye Jeg syns det er moro med personlige gaver jeg da, men det er også veldig kjekt med servise og det som står på ønskelista. Hadde alle gått utenom den så hadde vi jo ikke fått noe av det vi ønsket oss Anonymous poster hash: 0ab3d...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå