Gå til innhold

Hva står det inne gifteringen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at Din ***** osv ikke er helt oss. Vi er begge i tidlig 20 årene. Vil gjerne ha noe enten morsomt eller intern. Men samtidig så skal vi jo være gift lenge. Kan jo hente vi synes det er teit senere..

Hi

Anonymous poster hash: 80e56...e4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min står navnet hans <3 navnet mitt og dato vi giftet oss

I hans står mitt navn <3 hans navn og dato vi giftet oss

Anonymous poster hash: 56e9c...3a1

Skrevet

Noe så spennende som bryllupsdatoen vår;-) Eneste det var plass til (og knapt nok det) Ringen min er egentlig ikke en giftering, så derfor var det begrenset med plass inni. I min mann sin står det "din ...." og dato - det enkle er ofte det beste syns jeg;-)

Skrevet

Føler at Din ***** osv ikke er helt oss. Vi er begge i tidlig 20 årene. Vil gjerne ha noe enten morsomt eller intern. Men samtidig så skal vi jo være gift lenge. Kan jo hente vi synes det er teit senere..

Hi

Men det er jo helt umulig for oss å vite hva som er internt for dere? Det må du komme opp med selv. 

Venninnen min og mannen har "Den som gir seg er en dritt" i ringene sine. Personlig synes jeg det blir litt barnslig i gifteringer, men tror de var veldig enige om det, og vet om mange som synes det er morsomt. 

Mannen og jeg har selv valgt hva som skal stå i den andres ring. Det står ikke det samme. 

Anonymous poster hash: 718f5...70d

Skrevet

"I utgangspunktet for alltid"

Anonymous poster hash: 83a87...c98
Skrevet

'put it back on' :)

Anonymous poster hash: 04526...93e
Skrevet

Liten plass i våre, så i gifteringen står navnet til mannen, og bryllupsdato. Fikk ring i morgengave som jeg bruker sammen med gifteringen og ser står det "din" og mannens navn.

Ville gjerne hatt plass til "evig din" og navn, men det gikk ikke...

Skrevet

Amor vincit omnia

Anonymous poster hash: f872e...d63

Skrevet

Den som gir seg er en dritt, og dato.

Anonymous poster hash: 7e6c1...7d4

Skrevet

Hi

Men det er jo helt umulig for oss å vite hva som er internt for dere? Det må du komme opp med selv.

Venninnen min og mannen har "Den som gir seg er en dritt" i ringene sine. Personlig synes jeg det blir litt barnslig i gifteringer, men tror de var veldig enige om det, og vet om mange som synes det er morsomt.

Mannen og jeg har selv valgt hva som skal stå i den andres ring. Det står ikke det samme.

Det har mannen min og jeg i våre ringer. Kanskje du er en venninne av meg..he he! Mulige det er en barnslig inskripsjon, men kliss klasse er verre! Grøss!

Skrevet

Hi

Det har mannen min og jeg i våre ringer. Kanskje du er en venninne av meg..he he! Mulige det er en barnslig inskripsjon, men kliss klasse er verre! Grøss!

Hmm, jeg kjenner og ei som har det i sin ring. Det kan vel ikke være så vanlig vel?

Anonymous poster hash: 402e4...c6d

Skrevet

I vår ring skal d stå navn mitt alt og dato <3

Anonymous poster hash: e16e4...39f

Skrevet

"Din ****** 12.12.12"

Anonymous poster hash: dfb79...8a8
Skrevet

Din ....., og fingeravtrykket til hverandre.

Anonymous poster hash: bb858...7f1

Skrevet

Din ....., og fingeravtrykket til hverandre.

Anonymous poster hash: bb858...7f1

Hvordan i all verden skal du få plass til det..?

Skrevet

Huff, jeg er veldig lite romantisk av meg.. Jeg måtte sjekke inne i ringen min for å se om det sto noe :huh:  Og det gjorde det :nigo:

Enkelt og greit "Din (navnet til mannen)"

Skrevet

'Din xxx '

Gravert med vår egen håndskrift

Anonymous poster hash: 46855...937

Skrevet

Det står " jeg elsker deg " også navn. I min står det på hans morsmål og i hans står det på mitt morsmål.

Anonymous poster hash: e0d63...5cb

Skrevet

Forever

Anonymous poster hash: 1def3...7a9

Skrevet

Synes det er litt pinlig med sånne "den som gir seg er en dritt", "best før" og lignende. Man prøver liksom å være så veldig original, også viser det seg at maaaange andre har akkurat samme. Litt som å velge Sienna og Savannah som navn på helnorske barn, eller å tatovere seg med det som måtte være trendy for øyeblikket. Kommer sikkert til å angre. Enkelt, tidløst og elegant er det beste, noen ting i livet kan man faktisk ta litt høytidelig! 

Anonymous poster hash: 16b23...1eb
Skrevet

Veldig straigth: A.L. & Y.T., 03.08.1996 (i kursiv)

Det sier egentlig det det skal si.

Anonymous poster hash: 43633...53f

Skrevet

Vi vurderte mange alternativ, men landet på Din ........ <3  dato vi gitftet oss.

Anonymous poster hash: 92316...11e
Skrevet

"En avtale er en avtale" og dato!

Anonymous poster hash: 5581d...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...