Gå til innhold

Har noen av dere noen følelse på kjønnet?


frøkenAH

Anbefalte innlegg

Altså gutt eller jente og hvorfor eller hvorfor ikke?:)

 

Jeg er helt sikker på at det blir jente, kan ikke forklare det, men er bare noe som "forteller" meg det :P er sånn passe kvalm og har mye humørsvigninger:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var helt sikker på at det kom til å bli gutt med min første. Var syv uker på vei da jeg var i New York og shoppet kun gutteklær fordi følelsen var så stekt. Og gutt ble det :)

 

Denne gangen føler jeg litt jente, men likevel vet jeg at det er litt større sjanse for at det blir gutt en gang til, så svinger litt. Må ærlig innrømme at det er helt samme for meg hva det blir, er fordeler med begge kjønn. Siden mine blir så tette tenker jeg at det sikkert er mest morsomt for storebror at det blir gutt, men når barnet kommer er det jo samme hva det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vanskelig. Det er flere gravide i vennekretsen som har nylig eller er veldig nærme fødsel og de har alle fått jenter. Det hadde jo derfor vært litt gøy med en gutt. Men blir jo selvfølgelig også kjempe glad for en prinsesse. Mannen min hadde en drøm om at vi fikk en jente, men jeg har ikke fått noen fornemmelser enda. Er 10 uker idag og det har enda ikke helt falt meg inn at vi venter barn. Måtte ta en test for å være sikker (den ble selvfølgelig positiv). Har første svangerskapskontroll i morgen og var litt redd for å møte opp og ha innbilt meg hele graviditeten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskapet mitt var jeg sikker på en gutt. Men mamma sa nei, det blir en jente og det ble det. Denne gangen tørr jeg ikke å "tro" noe. Men har helt andre symptomer denne gangen og er mye mer kvalm. Så kanskje det er en gutt? Skal uansett tro på mamma når hun gjetter 😉 hehe. Blir stas uansett om det blir lillebror eller lillesøster 😊 Gleder meg til å dele nyheten med storesøster ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med førstemann trodde vi alle sammen at det var en gutt, det bare føltes slik ut, vi hadde ikke engang klart noe jentenavn, å gutt ble det. denne gangen har jeg fra begynnelsen bare følt det er en jente, det samme har min svigermor og mine søstre, så vi får vente å se da:) min mann drømte også at det ble en jente, så vi får se om hele gjengen tar feil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svangerskapet er helt annerledes en sist. Da merket jeg ingenting til graviditeten. Mens nå sliter jeg med kvalme og mye murringer/menssmerter. Tror derfor det kanskje kan være ei jente denne gangen. Men samtidig så jeg ikke får det helt til å stemme siden jeg ikke an se for meg noe annet en gutt :P Så dette blir spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med førstemann var jeg helt sikker på at det var en gutt, og det ble det. Mellomste var jeg veldig usikker, men det ble også gutt.

 

Nå, er jeg helt sikker på det er jente. Jeg blir rett og slett sjokkert om det er gutt nå igjen, siden jeg føler det så sterkt 😊

Blir spennende å se 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første så var jeg helt sikker på at det var ei jente, og det var det. Nå føler jeg veldig at det blir en gutt grunnet veldig forskjellige symptomer, men mulig jeg tar feil. Det vil tiden vise :-) blir uansett glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sterk følelse av at vi får en gutt. Jeg vet egentlig ikke hvorfor, jeg bare føler det på meg. Bortsett fra at jeg er veldig trøtt så har jeg svært lite symptomer, dette forsterker troen på at jeg har en gutt i magen. Min søster slapp også unna kvalmen og var i god form stort sett hele svangerskapet, og hun fikk gutt. Min mor var også i god form i begge svangerskapene sine, og hun fikk 2 jenter. Så hvem vet? Men på måten det per i dag ser ut til at jeg kommer til å legge på meg, så tyder det på jente. Så det skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Har jo aldri vært gravid før og har hørt mye rart i forhold symptomer og sånt. Jeg håper mest på jente, men blir glad uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

har alltid hatt en følelse av at min første blir en jente - og det har jeg følt hele tiden nå også. både mamma og svigermor er enige. mannen håper litt på gutt - mest fordi vi andre tror det er jente. men vi blir overlykkelige uansett  :wub:

Endret av Belle82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen føler jeg nesten av hele mitt hjerte at vi venter en gutt! Jeg blir veldig veldig overrasket hvis det er ei jente. Sunn og frisk baby er selvsagt det aller viktigste, men jeg skulle egentlig gjerne fått dn liten prinsesse til jeg!😉 Elsker å være jentemamma..så mye fine klær og så er det liksom litt mer kjent hvis dere skjønner! Samtidig blir det utrolig spennende å eventuelt få en liten gutt❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid sett for meg mitt første barn som gutt. Men med en gang jeg ble gravid har jeg automatisk tenkt jente. Omtaler barnet som hun, har jentenavn klart osv. Så blir spennende å se om vi får vite det på Ul om 4 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...