Gå til innhold

Hvordan er deres naboer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen morsomme/spesielle historier om naboene deres?

 

Anonymous poster hash: ee0b9...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, pensjonister rundtoss og stille og rolig

 

Anonymous poster hash: 06ee2...d8f

Skrevet

De er supre. Tre barnefamilier med unger på cirka samme alder som våre, en familie med litt større barn. Trivelige voksne, omgjengelige barn og lekekamerater når man måtte ønske.



Anonymous poster hash: 63634...004
Skrevet

Nei er ikke noe spesielt med dem, annet enn at de er spesielt greie og hyggelige. Det må vel bety at det er vi som er de rare naboene? :S



Anonymous poster hash: 0a122...5c5
Skrevet

Har snakket med naboen 1 gang på snart 4 år. Bor i rekkehus. Ser de aldri. 



Anonymous poster hash: 3d5d2...be0
Skrevet

Har veldig trivelige naboer. Nesten bare barnefamilier, og 4-5 av de går i klassen til eldste.

Skrevet

Fornøyd med naboene. Nærmeste har vi god kontakt med, sev om de har store barn og vi mindre. De andre naboene er eldre, men hyggelige. Vi har alle felles gatefest engang i året og vi hjelper hverandre med snømåking og gressklipping, samt noe dyrepass i ferier :-D

 

Anonymous poster hash: de131...475

Skrevet

Kjempesøte, hyggelige folk :)

 

Anonymous poster hash: c9f22...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...