Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Har dere noen morsomme/spesielle historier om naboene deres? Anonymous poster hash: ee0b9...711
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Nei, pensjonister rundtoss og stille og rolig Anonymous poster hash: 06ee2...d8f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 De er supre. Tre barnefamilier med unger på cirka samme alder som våre, en familie med litt større barn. Trivelige voksne, omgjengelige barn og lekekamerater når man måtte ønske. Anonymous poster hash: 63634...004
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Nei er ikke noe spesielt med dem, annet enn at de er spesielt greie og hyggelige. Det må vel bety at det er vi som er de rare naboene? :S Anonymous poster hash: 0a122...5c5
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Har snakket med naboen 1 gang på snart 4 år. Bor i rekkehus. Ser de aldri. Anonymous poster hash: 3d5d2...be0
Popelko Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Har veldig trivelige naboer. Nesten bare barnefamilier, og 4-5 av de går i klassen til eldste.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Fornøyd med naboene. Nærmeste har vi god kontakt med, sev om de har store barn og vi mindre. De andre naboene er eldre, men hyggelige. Vi har alle felles gatefest engang i året og vi hjelper hverandre med snømåking og gressklipping, samt noe dyrepass i ferier :-D Anonymous poster hash: de131...475
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Kjempesøte, hyggelige folk Anonymous poster hash: c9f22...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå