Gå til innhold

Leveringstid VW eGolf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp bestilt en VW eGolf, men forhandler kunne ikke si når vi ville få den, utover at det nok ikke ble i 2014 :cry:  Populær bil...

Kjedelig å ikke vite når vi kan få den - hvis vi må vente for lenge, vil vi kanskje heller vurdere å kjøpe en Nissan Leaf.

Dere andre som har bestilt eGolf: hvilket sannsynlig leveringstidspunkt har dere fått oppgitt (og når bestilte dere den?)

Anonymous poster hash: 9dbd6...fbc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte for en uke siden, og fikk høre at levering i januar er sannsynlig. Vet ikke om det var vel optimistisk, eller et salgstriks, men...

Skrevet

Vi har fått beskjed om mars, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:-)

Sjekket ut Leaf også, men fant ut at det er verdt å vente på e-golfen. Garanti på batteri, kjørekomfort, ladetid etc. Alt føltes litt bedre ut med e-golfen..

Anonymous poster hash: 62f12...d23
Skrevet

Et vennepar av oss bestilte i dag og fikk April som mulig leveringsdato. Populær bil ja.

Anonymous poster hash: 9b36b...aae

Skrevet

Snakket med forhandler på lørdag. Da var leveringstiden i februar/mars.

Skrevet

Hadde heller gått for en Leaf. Rask levering og garantert en bil fri for barnesykdommer.

Anonymous poster hash: 3e1ff...64f
Skrevet

Hadde heller gått for en Leaf. Rask levering og garantert en bil fri for barnesykdommer.

Anonymous poster hash: 3e1ff...64f

Her blir det e-golf. Den er verdt å vente på.

Skrevet

Bestilte i juni med varmepumpe. Får den i januar/februar. Titta på Leaf også, men valgte heller å vente på E-Golf

Skrevet

Vi bestilte for 1 mnd siden. Får den i november 😊

Anonymous poster hash: a8c8e...29f

Skrevet

Leveringstiden kommer helt an på hvilken forhandler du bruker.

Hver forhandler får en kvote og da kommer det jo helt an på hvor mange akkurat den forhandleten har solgt før deg, ikke det totale salget i landet.

Da vi kjøpte Leaf dro vi til flere forhandlere for å finne den med kortest levering.

Endte litt usentralt, men sparte flere mnd på det.

Anonymous poster hash: 9e139...3bd

Skrevet

Håper dei tåler masse minusgrader.

Anonymous poster hash: 90ff2...3e4

Skrevet

Leveringstiden kommer helt an på hvilken forhandler du bruker.

Hver forhandler får en kvote og da kommer det jo helt an på hvor mange akkurat den forhandleten har solgt før deg, ikke det totale salget i landet.

Da vi kjøpte Leaf dro vi til flere forhandlere for å finne den med kortest levering.

Endte litt usentralt, men sparte flere mnd på det.

Anonymous poster hash: 9e139...3bd

Kommer også an på utstyret man bestiller med :) Vi får den ikke før neste år siden vi skal ha med varmepumpe og den blir ikke begynt produsert før i uke 45 :)

Skrevet

Jeg snakket med en forhandler i dag, og de sa at leveringstiden er den samme for alle VW-forhandlere i Norge - men at ja - det er mulig at bestilling i dag i verste fall kan bety levering i april.

Skrevet

Mener det er lik leveringstid uansett om man skal ha med varmepumpe eller ikke.

Skrevet

Vurderer selv eGolf;) må dere betale noe før dere får den levert?

Skrevet

Hva koster en sånn?

Anonymous poster hash: eb1ce...9d4

Skrevet

Betaler ingenting før levering. Koster fra ca 250 000,- og oppover.

Skrevet

Vi fikk vår på tirsdag! God bil som jeg kan anbefale :)

Anonymous poster hash: 47fe4...869

Skrevet

Lurer også på å bestille en!

Hvordan er det med bagasjeromplassen? Er det plass til en liten sportsvogn i den?

Anonymous poster hash: 44df6...a22
Skrevet

Snakket med forhandler i forrige uke, og de mente jeg tidligst kunne få den i mars. Vet ikke om jeg har tålmodighet til å vente SÅÅÅÅ lenge! :o:P

Anonymous poster hash: 6035d...f74
Skrevet

Snakket med forhandler i forrige uke, og de mente jeg tidligst kunne få den i mars. Vet ikke om jeg har tålmodighet til å vente SÅÅÅÅ lenge! :o:P

Anonymous poster hash: 6035d...f74

Like greit å bestille med en gang. Jo fortere du bestiller, jo fortere får du den. :P

Skrevet

Vi bestilte for 2-3 uker siden og får den i midten av januar (sier de).

Anonymous poster hash: 3734b...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...