Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Noen som vet? er man allergisk mot morsmelk når man har melkeprotein allergi?? gutten min på 6mnd tok test i dag. Og utslag på melkeprotein:( i tillegg på egg og katt.. Anonymous poster hash: 167d1...15d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Stort sett ikke. Jeg syns det er veldig rart at de har tatt prøver av ett så lite barn når slike prøver ikke blir rett før de er mye eldre. Anonymous poster hash: 6d0d6...d6c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Tok prikktest, tydlig hva som vart hovent og d som ikke var Hi Anonymous poster hash: 167d1...15d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Det kommer an på mors diett. Dersom mor lever melkeproteinfritt, vil også morsmelken tolereres av barnet. Dette kan være ganske krevende over tid, og mange velger å gå over til melkeproteinredusert morsmelkerstatning. Anonymous poster hash: 747a1...6c1
SuperFries Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Ikke morsmelka i seg selv, men din morsmelk inneholder jo det du inntar av mat. Du må holde deg unna absolutt alt av ting som inneholder melk. Og det er ganske så mye. Du må lese bakpå alle produkter du bruker, eller lage all mat fra bunnen av selv.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Legen sa jeg kunne amme om jeg kutta ut melk og egg, og all mat med dette, men naboen min har ett barn med melkeprotein allergi og sier morsmelk er det verste ang melkeprotein. Har virkelig ikke lyst å slutte å amme enda er deppa og Lei meg, håpe virkelig att han tåler melka mi. Må ringe rundt imorgen å høre. Tenkte å høre her om noen som viste dette? Hi Anonymous poster hash: 167d1...15d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Naboen tar feil. Vi har barn med melkeproteinintoleranse. Anonymous poster hash: 747a1...6c1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Håper hun gjør d, hun sier jeg må ringe Haukeland sjukehus å høre i morgen.. Hi Anonymous poster hash: 167d1...15d
SuperFries Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Hun tar feil. Hvis du ikke inntar noe med melk eller egg, så vil ikke din morsmelk inneholde det heller. Og ditt barn vil da ikke få det i seg. Bytt til Sinlac grøt, hvis dere gir grøt. Det er mye mye arbeid i utelukke melk og egg fullstendig fra dietten, men det går hvis du virkelig går inn for det, og ikke minst har energi til det. Jeg har hatt 2 barn med det. Første ammet jeg. Andre ga jeg erstatning. Han reagerte kraftigere enn sin søster, og jeg hadde ikke energi til å gjennomføre det. Mme får man dekket av Helfo.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Full ammer enda, men han blir 6mnd neste uke og tenkte å starte Me grøt da. Tusen takk for svar ble veldig lettet nå bli nok enn liten utfordring ja! Eller stor så klart, ang kutte melk og egg.. Jeg elsker melk og e veldig gla i melkesjokolade osv. Får prøve Me fram Anonymous poster hash: 167d1...15d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Hi* Anonymous poster hash: 167d1...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå