Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Vi kjøpte bilstol til nyfødt der i starten av sommeren, og da vi pakket den ut var det en sprekk i siden, og vi var usikre på om den skulle være sånn. Vi tok bilde og sendte mail til BH og spurte om det var sånn den skulle se ut og får ikke svar. Så etter en stund purrer vi på mail, får ikke svar og ringer. 2 mnd(!) etter vi først sendte mail får vi svar om at nei, den skal ikke se sånn ut. Grunnen til at det tok så lang tid var at de måtte ta kontakt med leverandøren for å spørre (og det tok dem 2 mnd. Hallo?). I løpet av disse 2 mnd. har de heller ikke klart å ringe eller sende oss mail og si "vi har tatt kontakt med leverandør, venter på svar". Deretter går det enda en mnd. fordi de må bestille ny stol fra leverandøren. Og når den endelig har kommet fram til den har de bestilt feil farge. Etter over 3 mnd. Får vi nå altså valget mellom å vente på stolen i riktig farge (og det kunne ta lang tid sa han, selv om det står at de har den i nettbutikken) eller få tilsendt den grå han har.. Og jeg blir så sint. Stolen skal brukes i søskenvogn også, så fargen var litt viktig. Vi trodde vi var tidlig ute, men nå stresser vi fælt. Babyen kan komme når som helst nå og vi sitter her uten stol. Hvis ungen faktisk hadde vært nyfødt da vi kjøpte stolen hadde han jo nesten vokst ut av den innen nå! Det hører også med til historien at kundeservice-mannen ikke svarer på purringer på mail, men må hele tiden "pushes" på tlf for å få noe gjort i det hele tatt. Aaargh. Jeg vil helst ha pengene tilbake og kjøpe stolen i riktig farge på Babyshop, for der vet jeg de har den, men jeg er så sint over at den fyren i kundeservicen har kasta bort så mye av tiden vår. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 5d6e8...6c8
☆☆☆ Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Ikkje at eg skjønar at fargen skal vere avgjerande, men denne kundeservicen treng du ikkje å godta. Dei har fått meir enn rimelig tid på seg til å ordne opp, krev å få kjøpet heva. Kan ikkje skjøne anna enn at du har krav på det etter lova.
Sint naken biltyv Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Hvorfor drar du ikke til butikken å tar det der? Det er enklere å få ting gjort da....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Jeg ville også definitivt tatt turen til butikken og ordnet det der. Ta med stolen og kvitteringen, lever den inn og he kjøpet. Så klart kan du det når det har tatt såpass med tid. Anonymous poster hash: 17e50...ec4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Jeg ville også definitivt tatt turen til butikken og ordnet det der. Ta med stolen og kvitteringen, lever den inn og he kjøpet. Så klart kan du det når det har tatt såpass med tid. Anonymous poster hash: 17e50...ec4 *hev kjøpet.. skulle det stå. Anonymous poster hash: 17e50...ec4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Ja, det er sikkert det lureste. Grunnen til at vi ikke har vært i butikken og klagd er at det er en time å kjøre - hver vei. Men jeg ser jo at vi nesten blir nødt til det nå... Aaargh, dette er siste gang vi bestiller noe derfra hvertfall. Møkkabutikk. Anonymous poster hash: 5d6e8...6c8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Barnas hus er en skikkelig møkkabutikk. Vanvittig dåelig service.. og jeg har jobbet der. Sluttet fort for å si det sånn. Anonymous poster hash: c4c0b...2ad
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Jeg handler aldri på barnas hus grunnet elendig service. Anonymous poster hash: 40fcb...609
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Går aldri på barnas hus jeg heller, servicen eksisterer ikke. Anonymous poster hash: cc776...362
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Min barnas hus er kjempebra! Anonymous poster hash: 7cab3...9e5
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 På barnas hus i arendal er de veldig greie.. No problemos der.. synd at det skal være så forskjell.. vet ikke hvor du har handlet,men det hjelper jo veldig å ta med varen på selve butikken å høre da Du får sikkert pengene igjen. Hvis ikke kontakter du forbrukerområdet Anonymous poster hash: d95dc...9a8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 Skjønner deg godt! Barnas hus i Haugesund får ikke ei krone mer av meg i alle fall. Tragisk service. Anonymous poster hash: c5653...6a6
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 På barnas hus i arendal er de veldig greie.. No problemos der.. synd at det skal være så forskjell.. vet ikke hvor du har handlet,men det hjelper jo veldig å ta med varen på selve butikken å høre da Du får sikkert pengene igjen. Hvis ikke kontakter du forbrukerområdet Anonymous poster hash: d95dc...9a8 Dette er kundeservicen til nettbutikken. Gøy at det er bra i Arendal da det er jo sånn det helst skal være. Er fint å få vite hvilke som er dårlige og hvilke som er bra. Anonymous poster hash: 5d6e8...6c8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #14 Skrevet 4. september 2014 Vi har ikke Barnas hus her men en annen butikk og den er og elendig på service, vet om mange som angrer på at de kjøpte bilstol, vogn ol dyre ting der. Selv har vi bare kjøpt småting der. Anonymous poster hash: b13e5...f3b
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #15 Skrevet 4. september 2014 Enig i at det er elendig kundeservice på Barnas hus. De vet ikke noe om produktene de selger, de er uengasjerte og man må selv huke tak i noen for å få hjelp. En lørdag sto det en ungdom i kassrn med solbriller på. Så rett ig slett fyllesyk ut. Helt uakseptabelt. På den andre siden har jeg hatt mange veldig gode kundeopplevelser på Babyshop så tydelig at de har ulik standard for sine ansatte. Dette i flere butikker i Oslo og Akershus. Anonymous poster hash: 63cc6...16c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #16 Skrevet 4. september 2014 Min barnas hus er kjempebra!Anonymous poster hash: 7cab3...9e5 Eier du en butikk alt? Anonymous poster hash: cb689...170
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #17 Skrevet 4. september 2014 Ikke fornøyd med Barnas hus på Forus i hvert fall! Må alltid stå å vente en evighet når jeg skal se på bilstoler eller vogner, selv om jeg ser ansatte som ikke gjør noe. Og er det noen som vet hvorfor de utvidet for noen år siden, for så å bli en liten butikk igjen? Har jo nesten ingenting der lengre! Anonymous poster hash: 59f13...c5c
Blondzilla Skrevet 4. september 2014 #18 Skrevet 4. september 2014 Jeg synes generelt babyutstyrsforetninger har elendig service. Jeg har dårlig erfaring med både barnas hus, babyshop og Rudo.
Blondzilla Skrevet 4. september 2014 #19 Skrevet 4. september 2014 Ikke fornøyd med Barnas hus på Forus i hvert fall! Må alltid stå å vente en evighet når jeg skal se på bilstoler eller vogner, selv om jeg ser ansatte som ikke gjør noe. Og er det noen som vet hvorfor de utvidet for noen år siden, for så å bli en liten butikk igjen? Har jo nesten ingenting der lengre! Anonymous poster hash: 59f13...c5c Leste i dagens næringsliv at de er på randen av konkurs. Ikke så rart, fir makan til møkkasjappe skal man lete lenge etter. Aldri undervurder viktigheten av kundeservice.
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 4. september 2014 #20 Skrevet 4. september 2014 Barnas hus på Nordås i Bergen er også vanvittig dårlig. Elendig service, dårlig utvalg og tafatte ansatte. I tillegg ekstremt overpriset. Nei, takke meg til babyshop og barnevognservice.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #21 Skrevet 4. september 2014 http://e24.no/naeringsliv/millionene-renner-ut-av-barneutstyrskjede/23252829 http://e24.no/naeringsliv/har-tapt-en-halv-milliard-paa-barneutstyr/21356345 Anonymous poster hash: 59f13...c5c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #22 Skrevet 4. september 2014 Det er synd å høre. Jeg er kjempefornøyd med Barnas Hus i Trondheim. De er engasjerte, de kan masse om produktene, og de tar kontakt omtrent med det samme man kommer inn. Og de gangene vi har kjøpt bilstol har de alltid tilbudt seg å bli med ut i bilen for å hjelpe til med å feste den rett. Jeg er veldig fornøyd kunde. Men til HI, jeg ville absolutt krevd å få kjøpet hevet. Skriv ut mailkorrespondansen og ta med, for sikkerhets skyld, så du har bevis på hvorfor du vil heve kjøpet og at bilstolen er ubrukt selv om dere har hatt den i tre måneder. Du har jo sendt bilder på epost, så da har dere bevisene, ferdig datert, hvis det skulle bli spørsmål om det. Når man får sånne opplevelser, så frister det lite med gjentakelse. Håper du finner deg bedre til rette på en annen utstyrsbutikk Anonymous poster hash: 402d8...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå