Gå til innhold

Kom over en blogg i dag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes vi egentlig? Kom over denne i den daglige bloggrunden min. Personlig er jeg ganske enig i noe av det, men.. Hva synes dere?

 

www.denverden.blogg.no/


Anonymous poster hash: 44665...153



Anonymous poster hash: 44665...153
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidder ikke lese blogger.

Men er den din?

 

 

Anonymous poster hash: 31ef5...073

Skrevet

Er ikke min nei. Har aldri vært noe stor blogger, men liker å lese litt om ettermiddagene. Prøver å finne fasinasjonen. Denne poppet frem og jeg følte at jeg kjente meg igjen i noe av det. Er det frekt? Vi prøver å få barn selv, men det avsnittet om alenemødre med løsunger. Stemmer det? 



Anonymous poster hash: 44665...153
Skrevet

 

Hva synes vi egentlig? Kom over denne i den daglige bloggrunden min. Personlig er jeg ganske enig i noe av det, men.. Hva synes dere?

 

www.denverden.blogg.no/

Anonymous poster hash: 44665...153

 

Anonymous poster hash: 44665...153

 

usjarmerende, usympatisk og enkel skriving... veldig enkel tankegang og prøver å skille seg ut uten å ha noe med substans. ikke morsomt, trakk ikke på smilebåndet en gang... not my cup of tea... 

 

Anonymous poster hash: f4291...cad

Skrevet

Gjesp.... Ikke en blogg jeg vil besøke igjen.

 

Anonymous poster hash: e1140...682

Skrevet

Et nitrist forsøk på et provoserende innlegg. Ble ikke provosert, bare trøtt.

 

Anonymous poster hash: 4d8de...86f

Skrevet

Stakkars HI da.

Startet ny blogg og så slakter dere henne på den måten. 🙊

 

Anonymous poster hash: 31ef5...073

Skrevet

Nei dette var ikke så bra altså. Sorry Hi. Du virker bare fordomsfull, og som om du tenker veeeeldig firkantet.

Om ikke det er din blogg så skjønner jeg ikke hvorfor dette skulle deles:p alenemødre med snørr i håret og kvise på haka med en haug av løsunger diltende etter?:P joda, klassisk fremstilling av en alenemor. Not.

 

Anonymous poster hash: 6f749...833

Skrevet

Innrøm heller at det er din blogg, da ;)

 

Anonymous poster hash: 47568...6d5

Gjest MammaTilFelix
Skrevet

He..? Blogg? 3- 4 kjedelige tekster..!

Skrevet

Tekstene er de kjedeligste, tammeste og mest patetiske forsøkene på provokasjon jeg noensinne har lest. Nå leser jeg gudsjammerlig sjelden blogger, men enhver rosablogg jeg har droppet innom har faktisk hatt en mer givende tekst enn denne. Og det forteller jo ganske mye. Det eneste positive var den enkle layouten, og det befriende fraværet av bilder og reklamefjas. Sistnevnte er vel ikke selvvalgt, men dog...

Skrevet

Dømmende, kjedelig og fryktelig lite hold i påstandene. Sitte på kafé og plassere folk inn i grupper? Alenemødre med snørr og kviser, menn med frakk som hat fordrevet resten av familien avgårde, rusmisbrukere som han takke seg sjøl... Nei, denne bloggern må skaffe seg litt grunnkunnskap om samfunnet vi lever i før hun i det hele tatt plasserer folk i bås. Det eneste som faktisk provoserer i bloggen (?) er den totale mangelen på kunnskap, skriveferdigheter og humor (?)

Det blir rett og slett for dumt å være så enkel og samtidig prøve å skrive om viktige saker.

 

Anonymous poster hash: 23f8c...1ee

Skrevet

Ser ut som den er skriven av ein person som berre ser på folk og gjer seg opp eigne meiningar heller enn å snakke med menneske i andre situasjonar.  Det bur ofte så mykje meir bak fasadane du (trur og det er din bogg) omtaler i dømande ordelag enn du anar.  Du kan jo feks starte med å lese denne historia..

http://multimedia.bt.no/janne/

Skrevet

Jeg forstår veldig godt hvorfor denne bloggeren er anonym. Hadde heller ikke turt å gå ut offentlig med navn og bilde om jeg var henne i frykt for å bli brent levende på åpen gate i Oslo. Men igjen, det ville jo gitt ANDRE kafebesøkende noe å se på ..og dømme.. :fnise:



Anonymous poster hash: 235b9...9e5
Skrevet

Uff. Ærlig talt, for en usympatisk, uvitende person.

Bra blogg?

Nei, full av fordommer og lite reflekterte meninger.

Tenk å gå rundt å ha sånne meninger om andre mennesker? Æsj!

 



Anonymous poster hash: 001c4...7e3
Skrevet

Du skriver slik at det er lettlest, du har i motsetning til mange bloggere et godt språk og lite grammatiske feil. Du er tydeligvis skarp og iaktagende, men pass deg så du ikke fordømmer så mye da du er ganske så forutinntatt. Jeg er sikker på at du kan bruke intellektet ditt og intelligensen din på å skrive om mer spennende emner enn å rakke ned på ulike mennesker.

 

Anonymous poster hash: 2cf1c...c4e

Skrevet

Nei



Anonymous poster hash: d11c1...cd6
Skrevet

Nei, den likte vi ikke...

 

 

 

Anonymous poster hash: 73829...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...