Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Jeg er en katastrofe på kjøkkenet og sliter med økonomien, men middag må vi ha. Noen som kan gi meg enkle og billige oppskrifter? Anonymous poster hash: 6a0ff...4b9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 blomkål, brokkoli, løk, hvitløk, grønnsaksbuljong, litt melk eller fløte. Også vann Anonymous poster hash: 5b78e...ba9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 http://www.melk.no/oppskrifter/smaretter-lunsj/supper/blomkal-brokkolisuppe/ Anonymous poster hash: 5b78e...ba9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Det absolutt enkleste er å koke opp f.eks 2 liter vann, slenge oppi buljong med enten kjøttsmak eller høne osv (jeg liker to buljongterninger pr. liter vann), og evnt. annet krydder. Kjøp en pakke billige grønnsaker i frysedisken og sleng oppi, og bruk enten pølsebiter, små kjøttboller osv oppi de siste fem-ti minuttene. Anonymous poster hash: 36bbd...829
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 http://www.melk.no/oppskrifter/smaretter-lunsj/supper/tomatsuppe/ Anonymous poster hash: 5b78e...ba9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 gå på melk.no ligger masse suppeoppskrifter der Anonymous poster hash: 5b78e...ba9
Klompelompe Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Kjøp sommerkoteletter! De er ofte billige. Kok kraft på bena og ha i kjøttet og grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Ertesuppe er latterlig billig! Kjøp tørre erter, legg de i bløt over natta og lag suppe på det dagen etterpå. Veldig simpelt, billig og godt. Anonymous poster hash: ea593...d8a
kråkemamma Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Spinatsuppe og ertesuppe av frossenposer. Tomatsuppe av boks
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Jeg elsker tomatsuppe!! Løk (løsvekt ikke strømpe), hvitløk og chili surres i en kjele. Hell over en(til 4stk ved siden av feks pannekaker eller to hvis eneste rett) boks knuste tomater (400g ca) og ca en liter/halvannen med kyllingbuljong. Smak til med salt, pepper evt en klype sukker. En slant melk/fløte gjør seg også. Kjør med stavmikseren til glatt suppe. Dette er under 20kr - avhengig av om/hvor mye melk/fløte. Jeg bruker boksene på meny som koster ca 4,90per 400g Anonymous poster hash: a8d32...434
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Jeg elsker tomatsuppe!! Løk (løsvekt ikke strømpe), hvitløk og chili surres i en kjele. Hell over en(til 4stk ved siden av feks pannekaker eller to hvis eneste rett) boks knuste tomater (400g ca) og ca en liter/halvannen med kyllingbuljong. Smak til med salt, pepper evt en klype sukker. En slant melk/fløte gjør seg også. Kjør med stavmikseren til glatt suppe. Dette er under 20kr - avhengig av om/hvor mye melk/fløte. Jeg bruker boksene på meny som koster ca 4,90per 400g Anonymous poster hash: a8d32...434 Og det er jo nydelig med fullkorns makaroni, egg og ost oppi - avhenger jo av hvor mye du har tilgjengelig av råvarer/penger Anonymous poster hash: a8d32...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå