Gå til innhold

Barnehager i Åsane


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen gode barnehager i Åsane? Og er det noen som har dårlige erfaringer med noen barnehager? Skal søke og kjenner ikke til noen av barnehagene... Bor sentralt i Åsane i nærheten av terminalen...

 

Anonymous poster hash: c36a3...852

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alternativt om du ikke har bil Blokkhaugen eller Regnbuen i Haukedalsveien. Den store, Ulsetskogen, hadde jeg holdt meg langt unna. Gårdsbhg er helt topp! Enten på Hjortland eller avd på Våganeset. Om du har bil.



Anonymous poster hash: 7e874...4e0
Skrevet

Jeg har jobbet på Espira Ulsetskogen barnehage. Veldig bra Bhg, min egen datter gikk der og det er virkelig en skikkelig barnehage :) De har sikkert ledig plass og da det er Åsanes største Bhg :)

Skrevet

 

Alternativt om du ikke har bil Blokkhaugen eller Regnbuen i Haukedalsveien. Den store, Ulsetskogen, hadde jeg holdt meg langt unna. Gårdsbhg er helt topp! Enten på Hjortland eller avd på Våganeset. Om du har bil.

 

Anonymous poster hash: 7e874...4e0

Har du hatt barn i Ulsetskogen?

Skrevet

 

Alternativt om du ikke har bil Blokkhaugen eller Regnbuen i Haukedalsveien. Den store, Ulsetskogen, hadde jeg holdt meg langt unna. Gårdsbhg er helt topp! Enten på Hjortland eller avd på Våganeset. Om du har bil.

 

Anonymous poster hash: 7e874...4e0

Har du hatt barn i Ulsetskogen?

 

Jeg har hentet barn der ved flere anledninger, og hatt barn som har jobbet der, jeg har mange kolleger som har barn der og vet med sikkerhet at der ville jeg ikke hatt mine. Men meg om det, vi er forskjellige. Jeg vil ha små forhold, trygghet og stabilitet, skog og natur fra en barnehage, ikke lengst mulig åpningstid og flest mulig barn.

 

Anonymous poster hash: 7e874...4e0

Skrevet

 

 

 

Alternativt om du ikke har bil Blokkhaugen eller Regnbuen i Haukedalsveien. Den store, Ulsetskogen, hadde jeg holdt meg langt unna. Gårdsbhg er helt topp! Enten på Hjortland eller avd på Våganeset. Om du har bil.

 

Anonymous poster hash: 7e874...4e0

Har du hatt barn i Ulsetskogen?

Jeg har hentet barn der ved flere anledninger, og hatt barn som har jobbet der, jeg har mange kolleger som har barn der og vet med sikkerhet at der ville jeg ikke hatt mine. Men meg om det, vi er forskjellige. Jeg vil ha små forhold, trygghet og stabilitet, skog og natur fra en barnehage, ikke lengst mulig åpningstid og flest mulig barn.

 

Anonymous poster hash: 7e874...4e0

Det er jo 14 forskjellige avdelinger og alle driver jo med sitt. Det er jo ikke som alle er sammen hele tiden. De fleste avdelingene har eget uteområde og de har varm mat 3dager i uken. Jeg var iallefall fornøyd og jeg har jobbet i både store og små Bhg. Ting er mer på stell i store Bhg enn de mindre synes jeg. I Espira er de strenge og følger regler til punkt og prikke!

Skrevet

Den ligger forresten fem minutter unna terminalen og :)

Skrevet

Den ligger forresten fem minutter unna terminalen og :)

 

Å gå :)

Skrevet

Åsane gårds og frilufts Bhg, kidsa Myrdal eller kidsa midtbygda

 

Anonymous poster hash: 1e1c2...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...