Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Noen som kan anbefale noen gode barnehager i Åsane? Og er det noen som har dårlige erfaringer med noen barnehager? Skal søke og kjenner ikke til noen av barnehagene... Bor sentralt i Åsane i nærheten av terminalen... Anonymous poster hash: c36a3...852
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 http://www.gaardsbarnehagen.no/%C3%85sane_Article_76.aspx Verdens beste barnehage. Anonymous poster hash: 48da9...85c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Alternativt om du ikke har bil Blokkhaugen eller Regnbuen i Haukedalsveien. Den store, Ulsetskogen, hadde jeg holdt meg langt unna. Gårdsbhg er helt topp! Enten på Hjortland eller avd på Våganeset. Om du har bil. Anonymous poster hash: 7e874...4e0
1-2-3 <3 Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Jeg har jobbet på Espira Ulsetskogen barnehage. Veldig bra Bhg, min egen datter gikk der og det er virkelig en skikkelig barnehage De har sikkert ledig plass og da det er Åsanes største Bhg
1-2-3 <3 Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Alternativt om du ikke har bil Blokkhaugen eller Regnbuen i Haukedalsveien. Den store, Ulsetskogen, hadde jeg holdt meg langt unna. Gårdsbhg er helt topp! Enten på Hjortland eller avd på Våganeset. Om du har bil. Anonymous poster hash: 7e874...4e0 Har du hatt barn i Ulsetskogen?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Alternativt om du ikke har bil Blokkhaugen eller Regnbuen i Haukedalsveien. Den store, Ulsetskogen, hadde jeg holdt meg langt unna. Gårdsbhg er helt topp! Enten på Hjortland eller avd på Våganeset. Om du har bil. Anonymous poster hash: 7e874...4e0 Har du hatt barn i Ulsetskogen? Jeg har hentet barn der ved flere anledninger, og hatt barn som har jobbet der, jeg har mange kolleger som har barn der og vet med sikkerhet at der ville jeg ikke hatt mine. Men meg om det, vi er forskjellige. Jeg vil ha små forhold, trygghet og stabilitet, skog og natur fra en barnehage, ikke lengst mulig åpningstid og flest mulig barn. Anonymous poster hash: 7e874...4e0
1-2-3 <3 Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Alternativt om du ikke har bil Blokkhaugen eller Regnbuen i Haukedalsveien. Den store, Ulsetskogen, hadde jeg holdt meg langt unna. Gårdsbhg er helt topp! Enten på Hjortland eller avd på Våganeset. Om du har bil. Anonymous poster hash: 7e874...4e0 Har du hatt barn i Ulsetskogen? Jeg har hentet barn der ved flere anledninger, og hatt barn som har jobbet der, jeg har mange kolleger som har barn der og vet med sikkerhet at der ville jeg ikke hatt mine. Men meg om det, vi er forskjellige. Jeg vil ha små forhold, trygghet og stabilitet, skog og natur fra en barnehage, ikke lengst mulig åpningstid og flest mulig barn. Anonymous poster hash: 7e874...4e0 Det er jo 14 forskjellige avdelinger og alle driver jo med sitt. Det er jo ikke som alle er sammen hele tiden. De fleste avdelingene har eget uteområde og de har varm mat 3dager i uken. Jeg var iallefall fornøyd og jeg har jobbet i både store og små Bhg. Ting er mer på stell i store Bhg enn de mindre synes jeg. I Espira er de strenge og følger regler til punkt og prikke!
1-2-3 <3 Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Den ligger forresten fem minutter unna terminalen og
1-2-3 <3 Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Den ligger forresten fem minutter unna terminalen og Å gå
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Åsane gårds og frilufts Bhg, kidsa Myrdal eller kidsa midtbygda Anonymous poster hash: 1e1c2...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå