Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Som er "dere" sang. Vi har aldri snakket om det men føler sangen "I'm yours" er vår sang:) var veldig populær den første sommeren vi var sammen. Tenkte å overraske samboer med å synge den i bryllupet vårt ( må bare bli fridd til først). Hva med dere? Anonymous poster hash: 88e4a...b4f
MammantilNurket Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 (endret) Ja "White Wedding" med Billy Idol. Vi danser alltid sammen til den når den spilles på radio. Endret 3. september 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Ja, Am I wrong med Envy, eller Nico og Vinz eller hva de kaller seg om dagen Sangen gikk som en farsott mens vi var på vår første bilferie sammen. Anonymous poster hash: b0209...f1e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Nei:) Anonymous poster hash: bfef7...765
☆☆☆ Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Det næraste må vere I Wanna Be Your Boyfriend. Han sang den til meg då vi framleis var på datingstadiet, vi vart kjærestar etter det stuntet. Det var rett etter vi hadde hørt Per Gessles cover av låta, så dwn bringer frram meir minner enn originalen.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Ja, shania twain - stil the one Anonymous poster hash: 32feb...349
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 The Story, Brandie Carlile ❤️ Anonymous poster hash: ecef1...be5
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Finaste eg veit <3 Anonymous poster hash: 343d7...f97
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Ain't talking bout love - van Halen. Heh.. jaja.. noen må vel være litt spesielle. Hørte den en hel sommer i den perioden vi ble kjent;) Anonymous poster hash: 01b6b...da9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Wish you where here. Pink Floyd. :-) ble sammen over en diskusjon om hvem av oss som likte sangen best. :-D Anonymous poster hash: 39329...bf2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Let her go Anonymous poster hash: c7a8d...bbb
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #13 Skrevet 3. september 2014 Gal av lengsel med bare Egil band. Vi sang den sammen på karaoke på Playstation en sen sommernatt på en sommerfest da vi traff hverandre for første gang for 8 år siden:) Anonymous poster hash: e0204...6cb
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #16 Skrevet 3. september 2014 Jepp. "Ken lee tu li bu di bu daut you". Anonymous poster hash: 48c02...820
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #17 Skrevet 3. september 2014 Mellow mood - bob marley Anonymous poster hash: df709...d21
Tante Gustava Skrevet 3. september 2014 #18 Skrevet 3. september 2014 Let's get it on med Marvin Gaye er vår sang Hadde den også som "bryllupsvals" i bryllupet vårt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #19 Skrevet 3. september 2014 Ja:-) Lonestar med Amazed <3 Anonymous poster hash: 87837...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå