Gå til innhold

Har du og din partner en sang?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er "dere" sang. Vi har aldri snakket om det men føler sangen "I'm yours" er vår sang:) var veldig populær den første sommeren vi var sammen. Tenkte å overraske samboer med å synge den i bryllupet vårt ( må bare bli fridd til først).

 

Hva med dere?

 

Anonymous poster hash: 88e4a...b4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja :) "White Wedding" med Billy Idol.

Vi danser alltid sammen til den når den spilles på radio.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Ja, Am I wrong med Envy, eller Nico og Vinz eller hva de kaller seg om dagen :P

 

Sangen gikk som en farsott mens vi var på vår første bilferie sammen.

 

Anonymous poster hash: b0209...f1e

Skrevet

Nei:)

 

Anonymous poster hash: bfef7...765

Skrevet

Det næraste må vere I Wanna Be Your Boyfriend. Han sang den til meg då vi framleis var på datingstadiet, vi vart kjærestar etter det stuntet. Det var rett etter vi hadde hørt Per Gessles cover av låta, så dwn bringer frram meir minner enn originalen.

Skrevet

Ja, shania twain - stil the one

 

Anonymous poster hash: 32feb...349

Skrevet

Den finast e veit ❤️

Skrevet

The Story, Brandie Carlile ❤️

 

Anonymous poster hash: ecef1...be5

Skrevet

Finaste eg veit <3



Anonymous poster hash: 343d7...f97
Skrevet

Ain't talking bout love - van Halen.

Heh.. jaja.. noen må vel være litt spesielle.

Hørte den en hel sommer i den perioden vi ble kjent;)

 

Anonymous poster hash: 01b6b...da9

Skrevet

Wish you where here. Pink Floyd. :-)

ble sammen over en diskusjon om hvem av oss som likte sangen best. :-D

 

Anonymous poster hash: 39329...bf2

Skrevet

Let her go :)

 

Anonymous poster hash: c7a8d...bbb

Skrevet

Gal av lengsel med bare Egil band. Vi sang den sammen på karaoke på Playstation en sen sommernatt på en sommerfest da vi traff hverandre for første gang for 8 år siden:)

 

Anonymous poster hash: e0204...6cb

Skrevet

Jepp. "Ken lee tu li bu di bu daut you". 

 

:D



Anonymous poster hash: 48c02...820
Skrevet

Mellow mood - bob marley :)

 

Anonymous poster hash: df709...d21

Skrevet

Let's get it on med Marvin Gaye er vår sang :)

Hadde den også som "bryllupsvals" i bryllupet vårt.

Skrevet

Ja:-) Lonestar med Amazed <3

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 87837...0c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...